Skip to Content
ČEZ Distribuce
Pro domácnosti, podnikatele a firmy
Pro výrobce (např. fotovoltaika)Pro provozovatele akumulacePro obcePro lokální distribuční soustavyPro revizní technikyPro projektanty a zhotovitelePro dodavatele elektřinyPro poskytovatele podpůrných služeb
  • O společnosti
  • Legislativa
  • Kariéra
CZ
EN
Portály ČEZ Distribuce
  • Mám požadavekMám požadavek
    Mám požadavekMám požadavek
    Stávající připojení
    • Časy spínání nízkého tarifu
    • Ověření plánované odstávky
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Změna hodnoty hlavního jističe
    • Sdělení o existenci sítí
    • Vytyčení zařízení
    • Stav žádosti o připojení
    • Nejde mi elektřina
    • Sdílení elektřiny
    • Pokud nastane situace, že jste nebyli spokojeni
    • Další požadavky
    Nové připojení
    • Nové trvalé připojení
    • Připojení lokality
    • Připojení výrobny
    • Nové krátkodobé připojení
    • Stav žádosti o připojení
    • Ukončení smlouvy o připojení / smlouvy o budoucí smlouvě o připojení
    • Výpočet podílu na nákladech za připojení
    • Revizní zpráva
    Elektroměry a odečty
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Průvodce elektroměry
    • Rozplombování elektroměru
    • Odečty stavu elektroměrů
    • Portál naměřených dat
    • Změna typu měření
    • Komunikační rozhraní
    • Inteligentní měření
    Ceny a podmínky
    • Ceny a fakturace
    • Ceníky služeb
    • Připojovací podmínky a poplatky
    • Podmínky pro přiznání sazeb
    • Podíl na nákladech za připojení a rezervaci příkonu
    • Ceny při překročení rezervovaného příkonu a výkonu
    • Zřizování věcných břemen
    • Regulovaná cena
    • Zpět
    • Mám požadavek
    • Stávající připojení
    • Časy spínání nízkého tarifu
    • Ověření plánované odstávky
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Změna hodnoty hlavního jističe
    • Sdělení o existenci sítí
    • Vytyčení zařízení
    • Stav žádosti o připojení
    • Nejde mi elektřina
    • Sdílení elektřiny
    • Pokud nastane situace, že jste nebyli spokojeni
    • Další požadavky
    • Nové připojení
    • Nové trvalé připojení
    • Připojení lokality
    • Připojení výrobny
    • Nové krátkodobé připojení
    • Stav žádosti o připojení
    • Ukončení smlouvy o připojení / smlouvy o budoucí smlouvě o připojení
    • Výpočet podílu na nákladech za připojení
    • Revizní zpráva
    • Elektroměry a odečty
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Průvodce elektroměry
    • Rozplombování elektroměru
    • Odečty stavu elektroměrů
    • Portál naměřených dat
    • Změna typu měření
    • Komunikační rozhraní
    • Inteligentní měření
    • Ceny a podmínky
    • Ceny a fakturace
    • Ceníky služeb
    • Připojovací podmínky a poplatky
    • Podmínky pro přiznání sazeb
    • Podíl na nákladech za připojení a rezervaci příkonu
    • Ceny při překročení rezervovaného příkonu a výkonu
    • Zřizování věcných břemen
    • Regulovaná cena
  • Chci nahlásitChci nahlásit
    Chci nahlásitChci nahlásit
    Chci nahlásit
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Nejde mi elektřina
    • Rozplombování elektroměru
    • Neoprávněný odběr
    • Zpět
    • Chci nahlásit
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Nejde mi elektřina
    • Rozplombování elektroměru
    • Neoprávněný odběr
  • Nejde mi elektřinaNejde mi elektřina
    Nejde mi elektřinaNejde mi elektřina
  • Časy spínání nízkého tarifuČasy spínání nízkého tarifu
    Časy spínání nízkého tarifuČasy spínání nízkého tarifu
  • FormulářeFormuláře
    FormulářeFormuláře
    • Formuláře NN

      Zákazníci připojení
      na hladině nízkého napětí

    • Formuláře VN a VVN

      Zákazníci připojení na hladině vysokého
      či velmi vysokého napětí

    • Zpět
    • Formuláře
    • Formuláře NN

      Zákazníci připojení
      na hladině nízkého napětí

    • Formuláře VN a VVN

      Zákazníci připojení na hladině vysokého
      či velmi vysokého napětí

  • KontaktyKontakty
    KontaktyKontakty
    • Vyřešte požadavky on-line

      Veškeré své požadavky můžete řešit online z pohodlí domova přes Distribuční portál nebo mobilní aplikaci Proud.

      Zákaznická linka

      800 850 860

      Pro poruchy nonstop

      Pro technické požadavky v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

      Doporučené časy volání
      Seznam kontaktních míst

       

      Seznam spolupracujících elektrikářů
    • Zpět
    • Kontakty
    • Vyřešte požadavky on-line

      Veškeré své požadavky můžete řešit online z pohodlí domova přes Distribuční portál nebo mobilní aplikaci Proud.

      Zákaznická linka

      800 850 860

      Pro poruchy nonstop

      Pro technické požadavky v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

      Doporučené časy volání
      Seznam kontaktních míst

       

      Seznam spolupracujících elektrikářů
  • Portály ČEZ Distribuce
  • O společnosti
  • Legislativa
  • Kariéra
CZ
EN
Pro domácnosti, podnikatele a firmy
Pro výrobce (např. fotovoltaika)Pro provozovatele akumulacePro obcePro lokální distribuční soustavyPro revizní technikyPro projektanty a zhotovitelePro dodavatele elektřinyPro poskytovatele podpůrných služeb
ČEZ Distribuce
...
Pro domácnosti, podnikatele a firmyMám požadavek
Elektroměry a odečtyPortál naměřených dat

Portál naměřených dat je aplikace, která zpřístupňuje naměřená data z odběrných míst s nainstalovaným měřidlem s dálkovou komunikací, což jsou inteligentní měřidla (AMM - měření typu C1 až C3) nebo průběhové měření (typ měření A, B). Nabízí sledování naměřených hodnot elektrické energie, to znamená sledování dat o spotřebě nebo výrobě (zobrazuje pouze přetoky, tedy nespotřebovanou elektřinu dodanou do sítě).

Všechny inteligentní elektroměry jsou standardně instalovány jako zařízení měřicí kategorie C4. Přeřazení do vyšší kategorie C1 je možné pouze tehdy, pokud je zajištěno stabilní a spolehlivé spojení s elektroměrem prostřednictvím dálkové komunikace. Přechod do kategorie C1 bude umožněn pouze u odběrných míst, která splňují požadované technické parametry pro kvalitní dálkovou komunikaci. O případné změně kategorie měření vás budeme informovat formou notifikace obsahující informaci o přeregistraci.

Portál naměřených dat zobrazuje údaje prostřednictvím grafů, tabulek, statistik nebo formou exportu do souboru. Data jsou aktualizována 2x denně a jsou poskytována bez záruky. Nejedná se o zúčtovací hodnoty pro fakturaci.

obrázek

 

Bližší informace k tomu, jak Portál naměřených dat funguje, naleznete v Zjednodušeném manuálu Portálu naměřených dat (PND).

Jsem registrovaný uživatel – chci se přihlásit do portálu

Přihlašovací údaje jsou stejné jako v Distribučním portálu.

Přihlášení pro registrované uživatele

Jsem nový uživatel – chci se registrovat do portálu

Pro aktivaci a využívání portálu je nutné mít na odběrném místě nainstalováno inteligentní měření (AMM - měření typu C1 až C3) nebo průběhové měření (typ měření A, B).

 

Postup registrace do Portálu naměřených dat - pro domácnostiImage

Postup registrace do Portálu naměřených dat - pro podnikateleImage

 

V případě registrace pro podnikatele Vás žádáme o vyplnění a doložení registračního formuláře.

Nejste-li statutárním zástupcem vaší společnosti, přiložte také plnou moc.

Za jak dlouho po registraci se mi zobrazí data?

  • Naměřené hodnoty se v portálu objeví až druhý pracovní den po aktivaci.
  • Náhled na historické naměřené hodnoty za předchozích 36 měsíců bude zpřístupněn v průběhu 2 až 5 pracovních dnů od aktivace.
Služba automatického zasílání naměřených hodnot

Portál poskytuje i bezplatnou službu automatického zasílání naměřených dat prostřednictvím webových služeb, což je zasílání dat na aplikační úrovni systém - systém.

Služba je určena všem zákazníkům, kteří mají alespoň 30 odběrných míst osazených elektroměrem s dálkovou komunikací (průběhové měření typu A nebo B). V případě municipalit (kraje, města, obce) se podmínka 30 odběrných míst vztahuje i na odběrná místa vedená na jimi zřizované organizace (jako jsou třeba školy, domovy pro seniory nebo bazény).

Postup pro nastavení služby:

  1. Vyplňte a podepište žádost (interaktivní verzi najdete ZDE).
  2. Sken žádosti zašlete emailem na adresu webportal@cezdistribuce.cz.

 

Definice zpráv datové komunikace

Informace týkající se detailní struktury zpráv, povinnosti polí v jednotlivých zprávách dle komunikačních procesů, regulární výraz u jednotlivých polí, informace k formátům příloh a využívané číselníky jsou vám k dispozici v tomto dokumentu.

WSDL webové služby

XSD schémata

XML zprávy

 

Použití nástroje SOAP UI

Detailní návod na použití nástroje SOAP UI pro otestování chování vystavených webových služeb najdete ZDE.

Rychlé odkazy
  • Nejčastější dotazy
  • Formuláře
  • Geoportál
  • Pro revizní techniky
  • Pro zhotovitele
Distribuční soustava
  • Základní údaje
  • Aktuální stav
  • Životní prostředí
  • Bezpečnost
  • Informace ze světa ČEZ Distribuce
ČEZ Distribuce, a. s.
  • Kariéra
  • Pomáháme
  • Dotační projekty
  • O společnosti
  • Pro média
Legislativa
  • Zákony
  • Vyhlášky
  • PPDS
  • Cenová rozhodnutí

Kontaktní linka ČEZ Distribuce

800 850 860

Pro Poruchy

Nonstop

Technické požadavky

V pracovní dny od 8 do 18 hodin

Komunikujte online

Portály ČEZ DistribuceMobilní aplikace Proud

Navštivte nás

Mapa technických konzultačních míst
  • Ochrana osobních údajů
  • Mapa stránek
  • Nastavení cookies
  • Informace o webu
Copyright 2025 ČEZ, a. s. – Všechna práva vyhrazena