Skip to Content
ČEZ Distribuce
Pro domácnosti, podnikatele a firmy
Pro výrobce (např. fotovoltaika)Pro provozovatele akumulacePro obcePro lokální distribuční soustavyPro revizní technikyPro projektanty a zhotovitelePro dodavatele elektřinyPro poskytovatele podpůrných služeb
  • O společnosti
  • Legislativa
  • Kariéra
CZ
EN
Portály ČEZ Distribuce
  • Mám požadavekMám požadavek
    Mám požadavekMám požadavek
    Stávající připojení
    • Časy spínání nízkého tarifu
    • Ověření plánované odstávky
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Změna hodnoty hlavního jističe
    • Sdělení o existenci sítí
    • Vytyčení zařízení
    • Stav žádosti o připojení
    • Nejde mi elektřina
    • Sdílení elektřiny
    • Pokud nastane situace, že jste nebyli spokojeni
    • Další požadavky
    Nové připojení
    • Nové trvalé připojení
    • Připojení lokality
    • Připojení výrobny
    • Nové krátkodobé připojení
    • Stav žádosti o připojení
    • Ukončení smlouvy o připojení / smlouvy o budoucí smlouvě o připojení
    • Výpočet podílu na nákladech za připojení
    • Revizní zpráva
    Elektroměry a odečty
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Průvodce elektroměry
    • Rozplombování elektroměru
    • Odečty stavu elektroměrů
    • Portál naměřených dat
    • Změna typu měření
    • Komunikační rozhraní
    • Inteligentní měření
    Ceny a podmínky
    • Ceny a fakturace
    • Ceníky služeb
    • Připojovací podmínky a poplatky
    • Podmínky pro přiznání sazeb
    • Podíl na nákladech za připojení a rezervaci příkonu
    • Ceny při překročení rezervovaného příkonu a výkonu
    • Zřizování věcných břemen
    • Regulovaná cena
    • Zpět
    • Mám požadavek
    • Stávající připojení
    • Časy spínání nízkého tarifu
    • Ověření plánované odstávky
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Změna hodnoty hlavního jističe
    • Sdělení o existenci sítí
    • Vytyčení zařízení
    • Stav žádosti o připojení
    • Nejde mi elektřina
    • Sdílení elektřiny
    • Pokud nastane situace, že jste nebyli spokojeni
    • Další požadavky
    • Nové připojení
    • Nové trvalé připojení
    • Připojení lokality
    • Připojení výrobny
    • Nové krátkodobé připojení
    • Stav žádosti o připojení
    • Ukončení smlouvy o připojení / smlouvy o budoucí smlouvě o připojení
    • Výpočet podílu na nákladech za připojení
    • Revizní zpráva
    • Elektroměry a odečty
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Průvodce elektroměry
    • Rozplombování elektroměru
    • Odečty stavu elektroměrů
    • Portál naměřených dat
    • Změna typu měření
    • Komunikační rozhraní
    • Inteligentní měření
    • Ceny a podmínky
    • Ceny a fakturace
    • Ceníky služeb
    • Připojovací podmínky a poplatky
    • Podmínky pro přiznání sazeb
    • Podíl na nákladech za připojení a rezervaci příkonu
    • Ceny při překročení rezervovaného příkonu a výkonu
    • Zřizování věcných břemen
    • Regulovaná cena
  • Chci nahlásitChci nahlásit
    Chci nahlásitChci nahlásit
    Chci nahlásit
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Nejde mi elektřina
    • Rozplombování elektroměru
    • Neoprávněný odběr
    • Zpět
    • Chci nahlásit
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Nejde mi elektřina
    • Rozplombování elektroměru
    • Neoprávněný odběr
  • Nejde mi elektřinaNejde mi elektřina
    Nejde mi elektřinaNejde mi elektřina
  • Časy spínání nízkého tarifuČasy spínání nízkého tarifu
    Časy spínání nízkého tarifuČasy spínání nízkého tarifu
  • FormulářeFormuláře
    FormulářeFormuláře
    • Formuláře NN

      Zákazníci připojení
      na hladině nízkého napětí

    • Formuláře VN a VVN

      Zákazníci připojení na hladině vysokého
      či velmi vysokého napětí

    • Zpět
    • Formuláře
    • Formuláře NN

      Zákazníci připojení
      na hladině nízkého napětí

    • Formuláře VN a VVN

      Zákazníci připojení na hladině vysokého
      či velmi vysokého napětí

  • KontaktyKontakty
    KontaktyKontakty
    • Vyřešte požadavky on-line

      Veškeré své požadavky můžete řešit online z pohodlí domova přes Distribuční portál nebo mobilní aplikaci Proud.

      Zákaznická linka

      800 850 860

      Pro poruchy nonstop

      Pro technické požadavky v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

      Doporučené časy volání
      Seznam kontaktních míst

       

      Seznam spolupracujících elektrikářů
    • Zpět
    • Kontakty
    • Vyřešte požadavky on-line

      Veškeré své požadavky můžete řešit online z pohodlí domova přes Distribuční portál nebo mobilní aplikaci Proud.

      Zákaznická linka

      800 850 860

      Pro poruchy nonstop

      Pro technické požadavky v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

      Doporučené časy volání
      Seznam kontaktních míst

       

      Seznam spolupracujících elektrikářů
  • Portály ČEZ Distribuce
  • O společnosti
  • Legislativa
  • Kariéra
CZ
EN
Pro domácnosti, podnikatele a firmy
Pro výrobce (např. fotovoltaika)Pro provozovatele akumulacePro obcePro lokální distribuční soustavyPro revizní technikyPro projektanty a zhotovitelePro dodavatele elektřinyPro poskytovatele podpůrných služeb
Pro domácnosti, podnikatele a firmyDistribuční portál

Pojďte s námi komunikovat pohodlně a online. Vše vyřešíte rychle a jednoduše na jednom místě. 

Distribuční portál je aplikace, které vám umožňuje spravovat odběrná místa a obsluhovat vaše požadavky.

Co vám Distribuční portál přináší?

icon

On-line přehled o svém účtu

Zobrazit více

On-line přehled o svém účtu, o zadaných požadavcích a o aktuálním stavu řešení.

On-line přehled o svém účtu

Skrýt
icon

Technické údaje o svém odběru

Zobrazit více

Technické údaje o svém odběru, jako je například aktuální distribuční sazba, výše jističe nebo číslo elektroměru.

Technické údaje o svém odběru

Skrýt
icon

Informace o odečtech

Zobrazit více

Termíny odečtů, zobrazení historie s možností zadat vlastní odečtený stav tzv. Samoodečet.

Informace o odečtech

Skrýt
icon

Přehled o vývoji spotřeby

Zobrazit více

Pro výrobce jsou k dispozici také data o vyrobené elektrické energii.

Přehled o vývoji spotřeby

Skrýt
icon

Spínání nízkého tarifu

Zobrazit více

Budete mít po ruce vždy aktuální časy, kdy máte levnější elektřinu.

Spínání nízkého tarifu

Skrýt
icon

Odstávky a poruchy

Zobrazit více

Mějte přehled o tom, zda a kdy nepůjde elektřina.

Spínání nízkého tarifu

Skrýt
Nejčastější požadavky, které s námi vyřešíte jednoduše a online
  • Zadání samoodečtu

    Zadání samoodečtu

    Mějte přehled o spotřebě pravidelným zadáváním samoodečtu.

  • Žádost o připojení

    Žádost o připojení

    Ať už stavíte dům nebo si pořizujete solární elektrárnu.

  • Dokládání podkladů

    Dokládání podkladů

    Jednoduše a online můžete dokládat potřebné dokumenty k řešení nejčastějších požadavků.

Registrace a přihlášení
  • Registrace pro domácnosti

    Registrace pro domácnosti

    Zjistit více
  • Registrace pro podnikatele

    Registrace pro podnikatele

    Zjistit více
  • Přihlášení do Distribučního portálu

    Přihlášení do Distribučního portálu

    Zjistit více
Mobilní aplikace Proud
Mobilní aplikace Proud
Stáhněte si naši aplikaci a mějte
elektřinu pod palcem.

Můžete zde provést samoodečet a také tu najdete informace o svých odběrných místech, odstávkách a poruchách, časy spínání nízkého tarifu a další praktické informace.

 

ImageImage

 

Více informací

ImagePro bezproblémové využití DIP: je nutné využít jeden z následujících internetových prohlížečů, a to v uvedené nebo vyšší verzi:
Microsoft Edge – verze 79+, Chrome – verze 69+, Mozilla Firefox – verze 109+, Opera – verze 64+, Safari – verze 15.4+ (nepodporováno v operačním systému macOS a Linux). V ostatních internetových prohlížečích nemusí být veškeré možnosti DIP dostupné.

Nejčastější dotazy

Proč mít Distribuční portál, když mohu používat aplikaci Proud?

V Distribučním portálu naleznete podrobnější informace o odběrném místě včetně detailnějších informací týkajících se výroby elektřiny. Pro vyřízení nejčastějších požadavků na pár kliknutí se vyplatí používat aplikaci Proud.

Zapomněl jsem heslo, co mám dělat?

Obnovit ztracené heslo můžete prostřednictvím formuláře na této adrese.

Heslo musí obsahovat minimálně 8 a maximálně 64 znaků, z toho alespoň1 číslici, 1 velké a 1 malé písmeno. Heslo musí obsahovat alespoň jeden speciální znak ze zadané množiny ($@!%*#?&_^).

Při registraci mi nedorazila verifikační SMS. co mám dělat?

Je možné, že u vaší smlouvy nemáme telefonní číslo, na které bychom SMS odeslali. Telefonní číslo ke smlouvě je možné doplnit prostřednictvím naší bezplatné linky 800 850 860.

Ukáže mi aplikace, kolik elektřiny vyrábí moje fotovoltaika?

Ano, prostřednictvím Distribučního portálu budete mít jednoduchý přístup do Portálu naměřených dat. Více informací o Portálu naměřených dat naleznete tady.

Můžu v aplikaci spravovat více zákaznických účtů?

Ano, je to možné. Postup nastavení:

Klikněte vpravo nahoře na ZMĚNIT ÚČET -> vyberte DALŠÍ ZÁKAZNICKÉ ÚČTY -> klikněte vpravo nahoře na tlačítko + NOVÝ ÚČET. Vyplňte údaje k novému účtu a potvrďte tlačítkem ZALOŽIT ÚČET.

Co mám dělat, když mi v aplikaci něco nefunguje?

Pokud chcete nahlásit technické potíže týkající se funkčnosti Distribučního portálu, nebo nám chcete poslat připomínku nebo námět na jeho zlepšení, založte požadavek TECHNICKÁ PODPORA PORTÁLU. Váš podnět převezmeme a budeme vás kontaktovat.

Požadavek TECHNICKÁ PODPORA PORTÁLU neslouží k řešení standardních požadavků, urgenci, nebo zkrácení termínu vyřešení již zadaných požadavků.

Kde najdu údaje o své spotřebě?

Pokud máte nainstalovaný elektroměr s dálkovou komunikací jako je třeba inteligentní elektroměr (smart meter, AMM) nebo průběhové měření (v takovém případě jde o typ měření A nebo B), můžete sledovat svá data o spotřebě prostřednictvím Portálu naměřených dat. Do Portálu naměřených dat se dostanete přes náš Distribuční portál.

Proč se musím nově přihlašovat do Distribučního portálu pouze pomocí svého e-mailu?

Abychom sjednotili přihlašování do všech našich aplikací a portálů, přistoupili jsme k jednotnému přihlašování pomocí vašeho e-mailu a hesla. Uživatelské jméno, pod kterým jste se registrovali, zůstává v platnosti.

Co když mám u každého zákaznického účtu jiný přihlašovací e-mail?

E-mail zaregistrovaný u jednoho uživatele nemůže být evidovaný u jiného uživatele našich portálů. Registrace do našich aplikací/portálů je vždy prováděna na konkrétní fyzickou osobu / uživatele (na její jméno, příjmení a datum narození).

Uživatel je vždy jen jeden a může mít pod sebou zaregistrovaný přístup do několika našich aplikací a zákaznických účtů i s různými e-mailovými adresami. Pro přihlášení můžete používat kteroukoliv z vámi zaregistrovaných e-mailových adres.

Co když můj e-mail používá více uživatelů vašich portálů?

E-mailová adresa je v registracích do našich portálů jedinečná a může ji používat pouze jeden uživatel našich portálů. Vyzvěte uživatele, kteří používají vaši e-mailovou adresu, aby si ji ve svých přístupech změnili. V Distribučním portálu provedete změnu e-mailu v  NASTAVENÍ (ikona panáčka s ozubeným kolečkem v pravém horním rohu obrazovky) → OSOBNÍ ÚDAJE UŽIVATELE.

Pokud si takový uživatel e-mailovou adresu pro svůj přístup nezmění, je pravděpodobné, že nastanou potíže i s vaším přihlašováním.

Jak si změním svou e-mailovou adresu v registraci do Distribučního portálu?

V Distribučním portálu provedete změnu e-mailu v  NASTAVENÍ (ikona panáčka s ozubeným kolečkem v pravém horním rohu obrazovky) → OSOBNÍ ÚDAJE UŽIVATELE. Takto můžete provést změnu e-mailu ke každému jednotlivému zákaznickému účtu, ke kterému máte v portálu přístup.

Můžu si rozdělit přístupy do Distribučního portálu zvlášť pro svou domácnost a zvlášť pro podnikání?

Ne, přístup do našich portálů máte pouze jeden (jedna registrace s jedním uživatelským jménem provedená na vaše jméno, příjmení a datum narození). Pod tímto přístupem se můžete přepínat mezi svými zákaznickými účty, ke kterým jste dostali oprávnění, a to pomocí tlačítka ZMĚNIT ÚČET (vpravo nahoře) → DALŠÍ ZÁKAZNICKÉ ÚČTY. Zvolený zákaznický účet si zobrazíte volbou PŘIŘADIT. Přístup je pouze váš, osobní.

Co když mám historicky zřízeno více uživatelských přístupů / uživatelských jmen do vašich portálů?

V tomto případě se na nás obraťte a my vám přístupy pro bezproblémové přihlášení sjednotíme.

Co mám dělat, když se mi při registraci do Distribučního portálu zobrazí informativní hláška „Nelze určit prostředí.“?

Pokud nastavujete přístupy dalším uživatelům Distribučního portálu a dáte jim oprávnění pouze pro čtení, pak je nutné určit i v jakých rolích (činnostech) má mít tento uživatel přístup pouze pro čtení. Vyberte například Role: „Náhled bez možnosti editace“ pro „Fakturace – domácnost“. Pokud má naopak mít uživatel přístup s možností editace, je nutné v poli „Náhled bez možnosti editace“ odstranit zatržítko a opět vybrat roli (činnost), ve které má editaci provádět.

Co mám dělat, když se mi při přihlášení pomocí e-mailové adresy zobrazí informativní hláška „Ověření uživatele se nezdařilo. Přihlášení zadanou e-mailovou adresou xxxx není možné. Přihlaste se prosím prostřednictvím přihlašovacího jména.“ ?

E-mailová adresa je v registracích do našich portálů jedinečná a nesmí ji používat jiný uživatel našich portálů.

Toto hlášení znamená, že vaši e-mailovou adresu používá více uživatelů Distribučního portálu. Vyzvěte uživatele, kteří používají vaši e-mailovou adresu, aby si ji ve svém přístupu změnili. V Distribučním portálu provedete změnu e-mailu v  NASTAVENÍ (ikona panáčka s ozubeným kolečkem v pravém horním rohu obrazovky) → OSOBNÍ ÚDAJE UŽIVATELE.

Pokud si takový uživatel e-mailovou adresu pro svůj přístup nezmění, nebudete se moci do našich portálů přihlašovat.

Co když potřebuji vyměnit osobu Administrátora mého zákaznického účtu?

Vykonávat roli Administrátora zákaznického účtu mohou jedna fyzická osoba u zákaznického účtu typu Domácnost a maximálně tři fyzické osoby u zákaznického účtu typu Podnikatel.

Registrace do našich portálů je vždy prováděna na konkrétní fyzickou osobu (na její jméno, příjmení a datum narození). Osobu Administrátora tedy nelze zaměnit za jinou osobu. Lze pouze požádat o zrušení jejího přístupu ke konkrétnímu zákaznickému účtu.

O zrušení přístupu stávajícího Administrátora může požádat majitel zákaznického účtu nebo Administrátor prostřednictvím požadavku TECHNICKÁ PODPORA PORTÁLU.

Mohu zrušit svou registraci v Distribučním portálu, případně odebrat některý z přiřazených zákaznických účtů z mého uživatelského přístupu?

Pokud požadujete odebrat ze svého uživatelského přístupu některý ze zákaznických účtů, nebo chcete kompletně zrušit svůj uživatelský přístup (vedený na vaše jméno, příjmení a datum narození), zadejte v Distribučním portálu požadavek TECHNICKÁ PODPORA PORTÁLU.

Co když se mi při registraci do Distribučního portálu zobrazila chybová hláška „OP xxx nemá k dispozici žádné registrační role."?

Vykonávat roli Administrátora zákaznického účtu mohou jedna fyzická osoba u zákaznického účtu typu Domácnost a maximálně tři fyzické osoby u zákaznického účtu typu Podnikatel.

Pokud jsou tyto role u zákaznického účtu, ke kterému se registrujete, již obsazeny, objeví se vám uvedená chybová hláška a registraci není možné dokončit. Obraťte se prosím na vlastníka zákaznického účtu nebo již zaregistrovaného uživatele s administrátorským oprávněním.

Jaké jsou podmínky užívání Distribučního portálu?

Provozní podmínky Distribučního portálu naleznete tady.

Rychlé odkazy
  • Nejčastější dotazy
  • Formuláře
  • Geoportál
  • Pro revizní techniky
  • Pro zhotovitele
Distribuční soustava
  • Základní údaje
  • Aktuální stav
  • Životní prostředí
  • Bezpečnost
  • Informace ze světa ČEZ Distribuce
ČEZ Distribuce, a. s.
  • Kariéra
  • Pomáháme
  • Dotační projekty
  • O společnosti
  • Pro média
Legislativa
  • Zákony
  • Vyhlášky
  • PPDS
  • Cenová rozhodnutí

Kontaktní linka ČEZ Distribuce

800 850 860

Pro Poruchy

Nonstop

Technické požadavky

V pracovní dny od 8 do 18 hodin

Komunikujte online

Portály ČEZ DistribuceMobilní aplikace Proud

Navštivte nás

Mapa technických konzultačních míst
  • Ochrana osobních údajů
  • Mapa stránek
  • Nastavení cookies
  • Informace o webu
Copyright 2025 ČEZ, a. s. – Všechna práva vyhrazena