Pojďte s námi komunikovat pohodlně a online. Vše vyřešíte rychle a jednoduše na jednom místě.
Distribuční portál je aplikace, které vám umožňuje spravovat odběrná místa a obsluhovat vaše požadavky.
Co vám Distribuční portál přináší?
Zadání samoodečtu
Mějte přehled o spotřebě pravidelným zadáváním samoodečtu.
Žádost o připojení
Ať už stavíte dům nebo si pořizujete solární elektrárnu.
Dokládání podkladů
Jednoduše a online můžete dokládat potřebné dokumenty k řešení nejčastějších požadavků.
Registrace pro domácnosti
Registrace pro podnikatele
Přihlášení do Distribučního portálu
Stáhněte si naši aplikaci a mějte
elektřinu pod palcem.
Můžete zde provést samoodečet a také tu najdete informace o svých odběrných místech, odstávkách a poruchách, časy spínání nízkého tarifu a další praktické informace.
Pro bezproblémové využití DIP: je nutné využít jeden z následujících internetových prohlížečů, a to v uvedené nebo vyšší verzi:
Microsoft Edge – verze 79+, Chrome – verze 69+, Mozilla Firefox – verze 109+, Opera – verze 64+, Safari – verze 15.4+ (nepodporováno v operačním systému macOS a Linux). V ostatních internetových prohlížečích nemusí být veškeré možnosti DIP dostupné.
Nejčastější dotazy
V Distribučním portálu naleznete podrobnější informace o odběrném místě včetně detailnějších informací týkajících se výroby elektřiny. Pro vyřízení nejčastějších požadavků na pár kliknutí se vyplatí používat aplikaci Proud.
Obnovit ztracené heslo můžete prostřednictvím formuláře na této adrese.
Heslo musí obsahovat minimálně 10 znaků, z toho alespoň 1 číslici, 1 velké a 1 malé písmeno. Heslo nesmí obsahovat speciální znaky jako jsou například: / + ()§.
Je možné, že u vaší smlouvy nemáme telefonní číslo, na které bychom SMS odeslali. Telefonní číslo ke smlouvě je možné doplnit prostřednictvím naší bezplatné linky 800 850 860.
Ano, prostřednictvím Distribučního portálu budete mít jednoduchý přístup do Portálu naměřených dat. Více informací o Portálu naměřených dat naleznete tady.
Ano, je to možné. Postup nastavení:
Klikněte vpravo nahoře na ZMĚNIT ÚČET -> vyberte DALŠÍ ZÁKAZNICKÉ ÚČTY -> klikněte vpravo nahoře na tlačítko + NOVÝ ÚČET. Vyplňte údaje k novému účtu a potvrďte tlačítkem ZALOŽIT ÚČET.
Pokud chcete nahlásit technické potíže týkající se funkčnosti Distribučního portálu, nebo nám chcete poslat připomínku nebo námět na jeho zlepšení, založte požadavek TECHNICKÁ PODPORA PORTÁLU. Váš podnět převezmeme a budeme vás kontaktovat.
Požadavek TECHNICKÁ PODPORA PORTÁLU neslouží k řešení standardních požadavků, urgenci, nebo zkrácení termínu vyřešení již zadaných požadavků.
Pokud máte nainstalovaný elektroměr s dálkovou komunikací jako je třeba inteligentní elektroměr (smart meter, AMM) nebo průběhové měření (v takovém případě jde o typ měření A nebo B), můžete sledovat svá data o spotřebě prostřednictvím Portálu naměřených dat. Do Portálu naměřených dat se dostanete přes náš Distribuční portál.
Abychom sjednotili přihlašování do všech našich aplikací a portálů, přistoupili jsme k jednotnému přihlašování pomocí vašeho e-mailu a hesla. Uživatelské jméno, pod kterým jste se registrovali, zůstává v platnosti.
E-mail zaregistrovaný u jednoho uživatele nemůže být evidovaný u jiného uživatele našich portálů. Registrace do našich aplikací/portálů je vždy prováděna na konkrétní fyzickou osobu / uživatele (na její jméno, příjmení a datum narození).
Uživatel je vždy jen jeden a může mít pod sebou zaregistrovaný přístup do několika našich aplikací a zákaznických účtů i s různými e-mailovými adresami. Pro přihlášení můžete používat kteroukoliv z vámi zaregistrovaných e-mailových adres.
E-mailová adresa je v registracích do našich portálů jedinečná a může ji používat pouze jeden uživatel našich portálů. Vyzvěte uživatele, kteří používají vaši e-mailovou adresu, aby si ji ve svých přístupech změnili. V Distribučním portálu provedete změnu e-mailu v NASTAVENÍ (ikona panáčka s ozubeným kolečkem v pravém horním rohu obrazovky) → OSOBNÍ ÚDAJE UŽIVATELE.
Pokud si takový uživatel e-mailovou adresu pro svůj přístup nezmění, je pravděpodobné, že nastanou potíže i s vaším přihlašováním.
V Distribučním portálu provedete změnu e-mailu v NASTAVENÍ (ikona panáčka s ozubeným kolečkem v pravém horním rohu obrazovky) → OSOBNÍ ÚDAJE UŽIVATELE. Takto můžete provést změnu e-mailu ke každému jednotlivému zákaznickému účtu, ke kterému máte v portálu přístup.
Ne, přístup do našich portálů máte pouze jeden (jedna registrace s jedním uživatelským jménem provedená na vaše jméno, příjmení a datum narození). Pod tímto přístupem se můžete přepínat mezi svými zákaznickými účty, ke kterým jste dostali oprávnění, a to pomocí tlačítka ZMĚNIT ÚČET (vpravo nahoře) → DALŠÍ ZÁKAZNICKÉ ÚČTY. Zvolený zákaznický účet si zobrazíte volbou PŘIŘADIT. Přístup je pouze váš, osobní.
V tomto případě se na nás obraťte a my vám přístupy pro bezproblémové přihlášení sjednotíme.
Pokud nastavujete přístupy dalším uživatelům Distribučního portálu a dáte jim oprávnění pouze pro čtení, pak je nutné určit i v jakých rolích (činnostech) má mít tento uživatel přístup pouze pro čtení. Vyberte například Role: „Náhled bez možnosti editace“ pro „Fakturace – domácnost“. Pokud má naopak mít uživatel přístup s možností editace, je nutné v poli „Náhled bez možnosti editace“ odstranit zatržítko a opět vybrat roli (činnost), ve které má editaci provádět.
E-mailová adresa je v registracích do našich portálů jedinečná a nesmí ji používat jiný uživatel našich portálů.
Toto hlášení znamená, že vaši e-mailovou adresu používá více uživatelů Distribučního portálu. Vyzvěte uživatele, kteří používají vaši e-mailovou adresu, aby si ji ve svém přístupu změnili. V Distribučním portálu provedete změnu e-mailu v NASTAVENÍ (ikona panáčka s ozubeným kolečkem v pravém horním rohu obrazovky) → OSOBNÍ ÚDAJE UŽIVATELE.
Pokud si takový uživatel e-mailovou adresu pro svůj přístup nezmění, nebudete se moci do našich portálů přihlašovat.
Vykonávat roli Administrátora zákaznického účtu mohou jedna fyzická osoba u zákaznického účtu typu Domácnost a maximálně tři fyzické osoby u zákaznického účtu typu Podnikatel.
Registrace do našich portálů je vždy prováděna na konkrétní fyzickou osobu (na její jméno, příjmení a datum narození). Osobu Administrátora tedy nelze zaměnit za jinou osobu. Lze pouze požádat o zrušení jejího přístupu ke konkrétnímu zákaznickému účtu.
O zrušení přístupu stávajícího Administrátora může požádat majitel zákaznického účtu nebo Administrátor prostřednictvím požadavku TECHNICKÁ PODPORA PORTÁLU.
Pokud požadujete odebrat ze svého uživatelského přístupu některý ze zákaznických účtů, nebo chcete kompletně zrušit svůj uživatelský přístup (vedený na vaše jméno, příjmení a datum narození), zadejte v Distribučním portálu požadavek TECHNICKÁ PODPORA PORTÁLU.
Vykonávat roli Administrátora zákaznického účtu mohou jedna fyzická osoba u zákaznického účtu typu Domácnost a maximálně tři fyzické osoby u zákaznického účtu typu Podnikatel.
Pokud jsou tyto role u zákaznického účtu, ke kterému se registrujete, již obsazeny, objeví se vám uvedená chybová hláška a registraci není možné dokončit. Obraťte se prosím na vlastníka zákaznického účtu nebo již zaregistrovaného uživatele s administrátorským oprávněním.
Provozní podmínky Distribučního portálu naleznete tady.