Služba zasílání informací o poruchách a plánovaných odstávkách

Bezplatná služba zasílání informací o plánovaných odstávkách a poruchách pro vaše odběrná místa e-mailem a SMS.

Jak si službu sjednám?

Je to jednoduché, potřebujete znát pouze datum narození nebo IČO vedené u zákaznického účtu a EAN (18místný identifikační kód odběrného místa), který najdete na faktuře. Na zadaný e-mail Vám zašleme potvrzení o nastavení služby.

Chci službu sjednat

Základní informace o službě 

  • Služba je určena všem zákazníkům, kteří odebírají elektřinu na distribučním území společnosti ČEZ Distribuce, a. s.
  • Služba je poskytována zdarma.
  • Sjednáním služby se přihlásíte k odběru e-mailových zpráv o plánovaných odstávkách dodávek elektřiny do svého odběrného místa (popř. odběrných míst) a/nebo SMS o předpokládané době odstranění zjištěné poruchy.
  • Ke každému odběrnému místu zvlášť lze zaregistrovat až 3 e-mailové adresy pro zasílání informací o plánovaných odstávkách nebo o jejich zrušení (stornu) a právě 1 mobilní telefonní číslo pro zasílání předpokládané doby obnovení dodávky elektřiny po zjištěné poruše, od 1. 1. 2021 budou na toto registrované mobilní telefonní číslo automaticky zasílány nově i SMS o odstávkách. 
  • V době poruch způsobených klimatickými jevy nejsou z důvodu neustálého vývoje situace a možného přetížení sítě mobilních operátorů SMS o předpokládané době odstranění poruchy zasílány. Aktuální informace jsou průběžně zveřejňovány na www.cezdistribuce.cz a komunikovány prostřednictvím dalších komunikačních kanálů. 
  • Své kontaktní údaje pro zasílání informací si prosím udržujte vždy aktuální. 

Detailní podmínky služby ke stažení naleznete zde.