Předpoklady pro uzavření Rámcové smlouvy o zajištění služby distribuční soustavy
- zápis společnosti nebo organizační složky zahraniční společnosti v Obchodním rejstříku ČR
- platná licence na obchodování s elektřinou – vydává Energetický regulační úřad
- existence platné registrace účastníka trhu – vydává Operátor trhu
- bankovní účet v bance v České republice nebo v pobočce zahraniční banky na území ČR
Žádost o uzavření Rámcové smlouvy o zajištění služby distribuční soustavy
1. krok: Stáhněte si a vyplňte interaktivní formulář:
Elektronický formulář žádosti o uzavření Rámcové smlouvy
2. krok: Elektronicky vyplněnou žádost uložte ve formátu PDF (lze využít volbu ULOŽIT vpravo dole na formuláři).
3. krok: Vyplněnou žádost vytiskněte (lze využít volbu VYTISKNOUT vpravo dole na formuláři), podepište a naskenujte.
4. krok: Elektronicky vyplněnou žádost bez podpisu, sken podepsané žádosti, aktuální výpis z OR a kopii licence na obchodování s elektřinou odešlete na e-mailovou adresu:
Uzavření Rámcové smlouvy o zajištění služby distribuční soustavy
Na základě obdržené kompletní žádosti:
1. krok: Připravíme návrh Rámcové smlouvy o zajištění služby distribuční soustavy.
2. krok: Na e-mailovou adresu uvedenou v žádosti vám zašleme návrh smlouvy včetně všech nedílných součástí spolu s návrhem termínů pro společné setkání za účelem jejího uzavření a předání základních informací pro zahájení spolupráce.
Aktivace v systému společnosti ČEZ Distribuce, a. s.
Po uzavření Rámcové smlouvy o zajištění služby distribuční soustavy zajistíme do 5 dní zpřístupnění Distribučního portálu pro vámi určeného administrátora elektronických systémů.
Formuláře
Kontaktní e-mail
Distribuční portál