Skip to Content
ČEZ Distribuce
Pro domácnosti, podnikatele a firmy
Pro výrobce (např. fotovoltaika)Pro provozovatele akumulacePro obcePro lokální distribuční soustavyPro revizní technikyPro projektanty a zhotovitelePro dodavatele elektřinyPro poskytovatele podpůrných služeb
  • O společnosti
  • Legislativa
  • Kariéra
CZ
EN
Portály ČEZ Distribuce
  • Mám požadavekMám požadavek
    Mám požadavekMám požadavek
    Stávající připojení
    • Časy spínání nízkého tarifu
    • Ověření plánované odstávky
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Změna hodnoty hlavního jističe
    • Sdělení o existenci sítí
    • Vytyčení zařízení
    • Stav žádosti o připojení
    • Nejde mi elektřina
    • Sdílení elektřiny
    • Pokud nastane situace, že jste nebyli spokojeni
    • Další požadavky
    Nové připojení
    • Nové trvalé připojení
    • Připojení lokality
    • Připojení výrobny
    • Nové krátkodobé připojení
    • Stav žádosti o připojení
    • Ukončení smlouvy o připojení / smlouvy o budoucí smlouvě o připojení
    • Výpočet podílu na nákladech za připojení
    • Revizní zpráva
    Elektroměry a odečty
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Průvodce elektroměry
    • Rozplombování elektroměru
    • Odečty stavu elektroměrů
    • Portál naměřených dat
    • Změna typu měření
    • Komunikační rozhraní
    • Inteligentní měření
    Ceny a podmínky
    • Ceny a fakturace
    • Ceníky služeb
    • Připojovací podmínky a poplatky
    • Podmínky pro přiznání sazeb
    • Podíl na nákladech za připojení a rezervaci příkonu
    • Ceny při překročení rezervovaného příkonu a výkonu
    • Zřizování věcných břemen
    • Regulovaná cena
    • Zpět
    • Mám požadavek
    • Stávající připojení
    • Časy spínání nízkého tarifu
    • Ověření plánované odstávky
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Změna hodnoty hlavního jističe
    • Sdělení o existenci sítí
    • Vytyčení zařízení
    • Stav žádosti o připojení
    • Nejde mi elektřina
    • Sdílení elektřiny
    • Pokud nastane situace, že jste nebyli spokojeni
    • Další požadavky
    • Nové připojení
    • Nové trvalé připojení
    • Připojení lokality
    • Připojení výrobny
    • Nové krátkodobé připojení
    • Stav žádosti o připojení
    • Ukončení smlouvy o připojení / smlouvy o budoucí smlouvě o připojení
    • Výpočet podílu na nákladech za připojení
    • Revizní zpráva
    • Elektroměry a odečty
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Průvodce elektroměry
    • Rozplombování elektroměru
    • Odečty stavu elektroměrů
    • Portál naměřených dat
    • Změna typu měření
    • Komunikační rozhraní
    • Inteligentní měření
    • Ceny a podmínky
    • Ceny a fakturace
    • Ceníky služeb
    • Připojovací podmínky a poplatky
    • Podmínky pro přiznání sazeb
    • Podíl na nákladech za připojení a rezervaci příkonu
    • Ceny při překročení rezervovaného příkonu a výkonu
    • Zřizování věcných břemen
    • Regulovaná cena
  • Chci nahlásitChci nahlásit
    Chci nahlásitChci nahlásit
    Chci nahlásit
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Nejde mi elektřina
    • Rozplombování elektroměru
    • Neoprávněný odběr
    • Zpět
    • Chci nahlásit
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Nejde mi elektřina
    • Rozplombování elektroměru
    • Neoprávněný odběr
  • Nejde mi elektřinaNejde mi elektřina
    Nejde mi elektřinaNejde mi elektřina
  • Časy spínání nízkého tarifuČasy spínání nízkého tarifu
    Časy spínání nízkého tarifuČasy spínání nízkého tarifu
  • FormulářeFormuláře
    FormulářeFormuláře
    • Formuláře NN

      Zákazníci připojení
      na hladině nízkého napětí

    • Formuláře VN a VVN

      Zákazníci připojení na hladině vysokého
      či velmi vysokého napětí

    • Zpět
    • Formuláře
    • Formuláře NN

      Zákazníci připojení
      na hladině nízkého napětí

    • Formuláře VN a VVN

      Zákazníci připojení na hladině vysokého
      či velmi vysokého napětí

  • KontaktyKontakty
    KontaktyKontakty
    • Vyřešte požadavky on-line

      Veškeré své požadavky můžete řešit online z pohodlí domova přes Distribuční portál nebo mobilní aplikaci Proud.

      Zákaznická linka

      800 850 860

      Pro poruchy nonstop

      Pro technické požadavky v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

      Doporučené časy volání
      Seznam kontaktních míst

       

      Seznam spolupracujících elektrikářů
    • Zpět
    • Kontakty
    • Vyřešte požadavky on-line

      Veškeré své požadavky můžete řešit online z pohodlí domova přes Distribuční portál nebo mobilní aplikaci Proud.

      Zákaznická linka

      800 850 860

      Pro poruchy nonstop

      Pro technické požadavky v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

      Doporučené časy volání
      Seznam kontaktních míst

       

      Seznam spolupracujících elektrikářů
  • Portály ČEZ Distribuce
  • O společnosti
  • Legislativa
  • Kariéra
CZ
EN
Pro domácnosti, podnikatele a firmy
Pro výrobce (např. fotovoltaika)Pro provozovatele akumulacePro obcePro lokální distribuční soustavyPro revizní technikyPro projektanty a zhotovitelePro dodavatele elektřinyPro poskytovatele podpůrných služeb
ČEZ Distribuce
...
Pro domácnosti, podnikatele a firmyMám požadavekNové připojení
Nové krátkodobé připojeníPřipojení krátkodobého odběru z napěťové hladiny nízkého napětí (NN)

Pro podání žádosti budete potřebovat

Osobní a kontaktní údaje:

  • jméno a příjmení / název společnosti
  • datum narození / IČO
  • adresa trvalého pobytu / sídlo firmy
  • kontaktní telefonní číslo

Technické údaje o vašem odběru:

  • požadovanou hodnotu hlavního jističe (počet ampérů a fází)
  • EAN (pokud se jedná o opakované připojení)
  • upřesněte požadované místo připojení krátkodobého odběru (přesnou adresu, popř. u již existujícího místa EAN)
  • snímek katastrální mapy nebo plánek s navrženým místem připojení/umístění odběru
  • termín připojení OD - DO
icon

Podejte žádost o připojení

Zobrazit více

Možnosti připojování nových odběrů můžete ověřit ZDE.

 

ImageJednoduchý a pohodlný způsob pro vás je podat žádost on-line prostřednictvím Distribučního portálu. Pokud jste nový zákazník, a ještě jste na sebe neměli vedený odběr elektřiny, podejte žádost o připojení bez registrace zde.

 

Přihlásit se

 

 

Vyřídíte rychle a jednoduše on-line:

Image
Podat žádost on-line (BEZ REGISTRACE - Stavby)
Image
Podat žádost on-line (BEZ REGISTRACE - Kulturní akce)
Image
Podat žádost přes Distribuční portál (S REGISTRACÍ)

 

Po vyplnění a odeslání žádosti s potřebnými přílohami vám zašleme e-mail s přiděleným číslem žádosti. Stav vaší žádosti můžete ověřit přímo Distribučním portálu nebo zde.

Pokud jste nový zákazník, a ještě jste na sebe neměli vedený odběr elektřiny, je součástí odpovědního e-mailu také vaše zákaznické číslo. Tím se zaregistrujete do Distribučního portálu.

Skrýt
icon

Posouzení žádosti o připojení

Zobrazit více

Podanou žádost vyhodnotíme. Když bude potřeba něco doplnit, budeme vás kontaktovat.  

Nejpozději do 30 dnů obdržíte podle vámi vybraného způsobu komunikace návrh Smlouvy o připojení. Pokud vyberete elektronickou komunikaci, vyřízení pro vás bude rychlejší a jednodušší. 

Skrýt
icon

Smlouva o připojení

Zobrazit více

Platnost návrhu Smlouvy o připojení je 30 dnů. V této lhůtě je nutné vrátit podepsanou smlouvu zpět. Když to nestihnete, bude potřeba znovu požádat o připojení.  

Pro krátkodobé připojení odběrného místa na hladině nízkého napětí lze uzavřít Smlouvu o připojení elektronicky v Distribučním portálu. Bližší informace k elektronickému uzavření smlouvy naleznete v dokumentu Pravidla pro uzavření eSOP.

UPOZORNĚNÍ:

  • v případě, že bude v návrhu Smlouvy o připojení uvedeno, že dojde k připojení přívodního kabelu k distribuční síti ze strany ČEZ Distribuce, a. s., bude toto připojení provádět VŽDY výhradně pověřený pracovník ČEZ Distribuce, a. s.
  • pokud rozváděč, přívodní vedení nebo měřený elektrický rozvod nebude splňovat připojovací podmínky ČEZ Distribuce, a. s., bude odběrné zařízení připojeno až po odstranění závad a předložení nové revizní zprávy
  • v případě, že bude třeba odběrné místo připojit k distribuční soustavě (dle ustanovení § 15 odst. 4 vyhlášky č. 16/2016 Sb.), mohou být účtovány náklady dle ceníku služeb
  • do žádostí vždy uvádějte kontaktní telefon
Image

Podepisujete smlouvy jednoduše digitálně.

Bez registrace
Jestliže žádost podáte jako neregistrovaný uživatel, digitální podpis vám bude umožněn pouze v prostředí neregistrované aplikace (přes Stav žádosti).

S registrací
Jestliže žádost podáte jako registrovaný uživatel, digitální podpis lze realizovat pouze v Distribučním portálu.

Více informací

 

 

 

Skrýt
icon

Termín splnění podmínek ze Smlouvy o připojení

Zobrazit více

Termín připojení a splnění podmínek uvedených ve Smlouvě o připojení vychází z místní situace a stanoveného technického řešení požadované změny odběrného místa.

Skrýt
icon

Příprava odběrného místa

Zobrazit více

Před přípravou odběrného místa se seznamte s aktuálními připojovacími podmínkami, zejména s požadavky na umístění a způsob provedení přenosného elektroměrového rozváděče a zapojení měřících souprav. Při výstavbě elektroměrového pilíře či při rekonstrukci stávajících elektroměrových rozváděčů je nutné mimo jiné dodržovat Pravidla provozování distribuční soustavy a technické normy. 

 
ImageTIP: Potřebujete revizní zprávu nebo zajistit elektroinstalační práce na svém odběrném místě? Naši spolupracující revizní technici vám mohou pomoci. Jejich seznam naleznete ZDE.  

Skrýt
icon

Smlouva s dodavatelem o dodávce elektřiny

Zobrazit více

Minimálně 15 pracovních dní před požadovaným termínem připojení doporučujeme kontaktovat vybraného dodavatele s žádostí o uzavření Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny a dohodnutí termínu realizace připojení/odpojení a montáže/demontáže elektroměru.

Dodavateli dále doložte podklady podle podmínek připojení uvedených u Smlouvy o připojení, tj. revizní zprávy elektroměrového rozváděče apod.

Standardní doba realizace je 5 pracovních dnů od kompletního zpracování přijatých podkladů distributorem.

Skrýt
icon

Související podklady

Zobrazit více

Procesní schéma připojení krátkodobého odběru

Skrýt

Nejčastější dotazy

Mám nyní připojenou stavbu jako krátkodobý odběr a potřebuji prodloužit termín. Jak mám postupovat?

Pro prodloužení krátkodobého odběru doložte novou žádost o připojení a pokračujte dle postupu výše.  Do žádosti uveďte stávající EAN a informaci, že krátkodobý odběr je již připojen a požadujete pouze prodloužení termínu.  

Jak změnit připojení stavby (krátkodobé připojení) na trvalý odběr?

Pro připojení trvalého připojení po stavbě doložte novou žádost o připojení a postupujte dle Nového připojení.

Užitečné odkazy
  • Připojovací podmínky

    Připojovací podmínky

    Zjistit více
  • Informace k připojovacím podmínkám

    Informace k připojovacím podmínkám

    Zjistit více
  • Ceník služeb

    Ceník služeb

    Zjistit více
Rychlé odkazy
  • Nejčastější dotazy
  • Formuláře
  • Geoportál
  • Pro revizní techniky
  • Pro zhotovitele
Distribuční soustava
  • Základní údaje
  • Aktuální stav
  • Životní prostředí
  • Bezpečnost
  • Informace ze světa ČEZ Distribuce
ČEZ Distribuce, a. s.
  • Kariéra
  • Pomáháme
  • Dotační projekty
  • O společnosti
  • Pro média
Legislativa
  • Zákony
  • Vyhlášky
  • PPDS
  • Cenová rozhodnutí

Kontaktní linka ČEZ Distribuce

800 850 860

Pro Poruchy

Nonstop

Technické požadavky

V pracovní dny od 8 do 18 hodin

Komunikujte online

Portály ČEZ DistribuceMobilní aplikace Proud

Navštivte nás

Mapa technických konzultačních míst
  • Ochrana osobních údajů
  • Mapa stránek
  • Nastavení cookies
  • Informace o webu
Copyright 2025 ČEZ, a. s. – Všechna práva vyhrazena