Skip to Content

I když se vždy snažíme pracovat co nejlépe, může nastat situace, že jste nebyli spokojeni.

Některé činnosti, které můžete vnímat jako omezení, musíme vykonávat proto, abychom zajistili bezpečný a spolehlivý provoz distribuční soustavy. Zároveň  tím plníme povinnosti, které nám ukládá legislativa.

Pokud nejste spokojeni, dejte nám o tom vědět. Situaci důkladně prověříme a zjednáme nápravu. Veškeré reklamace se snažíme vyřešit co nejdříve bez zbytečného odkladu. Nejpozději do 30 dní vám sdělíme výsledek nebo průběžnou informaci o řešení.

Umíme uznat chybu a omluvit se za ni. Na základě vašich připomínek či podnětů se zlepšujeme.

Podívejte se na řešení nejčastějších situací, které mohou nastat:
Mobilní aplikace Proud
Stáhněte si naši aplikaci a mějte
elektřinu pod palcem.

Můžete zde provést samoodečet a také tu najdete informace o svých odběrných místech, odstávkách a poruchách, časy spínání nízkého tarifu a další praktické informace.