Před nahlášením problému je nutná komunikace s odpovědným technikem ČEZ Distribuce, a. s.
Technické problémy je nutné primárně řešit s odpovědným technikem ČEZ Distribuce, a. s. Pokud problém nelze touto cestou vyřešit, obraťte se na esd@cezdistribuce.cz. Do předmětu e-mailu vždy uvádějte Technický problém – xxx (kde místo xxx napište krátký název problému) a do textu e-mailu vždy uvádějte:
Identifikace uživatele
Zobrazit více
- Interní uživatel uvede KPJM.
- Externí uživatel uvede e-mail, který používá pro přihlášení do ESD.
Skrýt
Název stavby nebo PM zakázky
Zobrazit více
- Vyplňte správně název stavby nebo PM zakázky.
Skrýt
Typ aplikace
Zobrazit více
- Webová aplikace – PC/NB.
- Mobilní aplikace – Android.
- Mobilní aplikace – iOS.
Skrýt
Detailní popis problému
Zobrazit více
- K detailnímu popisu přiložte printscreen obrazovek aplikace atd.
Skrýt