Skip to Content
ČEZ Distribuce
Pro domácnosti, podnikatele a firmy
Pro výrobce (např. fotovoltaika)Pro provozovatele akumulacePro obcePro lokální distribuční soustavyPro revizní technikyPro projektanty a zhotovitelePro dodavatele elektřinyPro poskytovatele podpůrných služeb
  • O společnosti
  • Legislativa
  • Kariéra
CZ
EN
Portály ČEZ Distribuce
  • Mám požadavekMám požadavek
    Mám požadavekMám požadavek
    Stávající připojení
    • Časy spínání nízkého tarifu
    • Ověření plánované odstávky
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Změna hodnoty hlavního jističe
    • Sdělení o existenci sítí
    • Vytyčení zařízení
    • Stav žádosti o připojení
    • Nejde mi elektřina
    • Sdílení elektřiny
    • Pokud nastane situace, že jste nebyli spokojeni
    • Další požadavky
    Nové připojení
    • Nové trvalé připojení
    • Připojení lokality
    • Připojení výrobny
    • Nové krátkodobé připojení
    • Stav žádosti o připojení
    • Ukončení smlouvy o připojení / smlouvy o budoucí smlouvě o připojení
    • Výpočet podílu na nákladech za připojení
    • Revizní zpráva
    Elektroměry a odečty
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Průvodce elektroměry
    • Rozplombování elektroměru
    • Odečty stavu elektroměrů
    • Portál naměřených dat
    • Změna typu měření
    • Komunikační rozhraní
    • Inteligentní měření
    Ceny a podmínky
    • Ceny a fakturace
    • Ceníky služeb
    • Připojovací podmínky a poplatky
    • Podmínky pro přiznání sazeb
    • Podíl na nákladech za připojení a rezervaci příkonu
    • Ceny při překročení rezervovaného příkonu a výkonu
    • Zřizování věcných břemen
    • Regulovaná cena
    • Zpět
    • Mám požadavek
    • Stávající připojení
    • Časy spínání nízkého tarifu
    • Ověření plánované odstávky
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Změna hodnoty hlavního jističe
    • Sdělení o existenci sítí
    • Vytyčení zařízení
    • Stav žádosti o připojení
    • Nejde mi elektřina
    • Sdílení elektřiny
    • Pokud nastane situace, že jste nebyli spokojeni
    • Další požadavky
    • Nové připojení
    • Nové trvalé připojení
    • Připojení lokality
    • Připojení výrobny
    • Nové krátkodobé připojení
    • Stav žádosti o připojení
    • Ukončení smlouvy o připojení / smlouvy o budoucí smlouvě o připojení
    • Výpočet podílu na nákladech za připojení
    • Revizní zpráva
    • Elektroměry a odečty
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Průvodce elektroměry
    • Rozplombování elektroměru
    • Odečty stavu elektroměrů
    • Portál naměřených dat
    • Změna typu měření
    • Komunikační rozhraní
    • Inteligentní měření
    • Ceny a podmínky
    • Ceny a fakturace
    • Ceníky služeb
    • Připojovací podmínky a poplatky
    • Podmínky pro přiznání sazeb
    • Podíl na nákladech za připojení a rezervaci příkonu
    • Ceny při překročení rezervovaného příkonu a výkonu
    • Zřizování věcných břemen
    • Regulovaná cena
  • Chci nahlásitChci nahlásit
    Chci nahlásitChci nahlásit
    Chci nahlásit
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Nejde mi elektřina
    • Rozplombování elektroměru
    • Neoprávněný odběr
    • Zpět
    • Chci nahlásit
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Nejde mi elektřina
    • Rozplombování elektroměru
    • Neoprávněný odběr
  • Nejde mi elektřinaNejde mi elektřina
    Nejde mi elektřinaNejde mi elektřina
  • Časy spínání nízkého tarifuČasy spínání nízkého tarifu
    Časy spínání nízkého tarifuČasy spínání nízkého tarifu
  • FormulářeFormuláře
    FormulářeFormuláře
    • Formuláře NN

      Zákazníci připojení
      na hladině nízkého napětí

    • Formuláře VN a VVN

      Zákazníci připojení na hladině vysokého
      či velmi vysokého napětí

    • Zpět
    • Formuláře
    • Formuláře NN

      Zákazníci připojení
      na hladině nízkého napětí

    • Formuláře VN a VVN

      Zákazníci připojení na hladině vysokého
      či velmi vysokého napětí

  • KontaktyKontakty
    KontaktyKontakty
    • Vyřešte požadavky on-line

      Veškeré své požadavky můžete řešit online z pohodlí domova přes Distribuční portál nebo mobilní aplikaci Proud.

      Zákaznická linka

      800 850 860

      Pro poruchy nonstop

      Pro technické požadavky v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

      Doporučené časy volání
      Seznam kontaktních míst

       

      Seznam spolupracujících elektrikářů
    • Zpět
    • Kontakty
    • Vyřešte požadavky on-line

      Veškeré své požadavky můžete řešit online z pohodlí domova přes Distribuční portál nebo mobilní aplikaci Proud.

      Zákaznická linka

      800 850 860

      Pro poruchy nonstop

      Pro technické požadavky v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

      Doporučené časy volání
      Seznam kontaktních míst

       

      Seznam spolupracujících elektrikářů
  • Portály ČEZ Distribuce
  • O společnosti
  • Legislativa
  • Kariéra
CZ
EN
Pro domácnosti, podnikatele a firmy
Pro výrobce (např. fotovoltaika)Pro provozovatele akumulacePro obcePro lokální distribuční soustavyPro revizní technikyPro projektanty a zhotovitelePro dodavatele elektřinyPro poskytovatele podpůrných služeb
ČEZ Distribuce
...
Pro domácnosti, podnikatele a firmyMám požadavek
Stávající připojeníOvěření plánované odstávky

Mobilní aplikace Proud
Mobilní aplikace Proud

Vše vyřídíte na pár kliknutí z mobilu.

Zjistit více×
Chcete dostávat upozornění na plánované odstávky s předstihem?
Zaregistrujte se a nechte si zdarma posílat informace e-mailem nebo SMSkou.

Nastavit službu PODMÍNKY SLUŽBY

Vyhledávání informací o plánovaných odstávkách

Zadáním adresy nebo lokalizací polohy pomocí GPS zjistíte, zda je ve vaší lokalitě naplánovaná odstávka dodávek elektřiny. Upozorňujeme, že v seznamu plánovaných odstávek nejsou zobrazeny neautorizované adresy - nejčastěji se jedná o odběrná místa s parcelním nebo evidenčním číslem.

Vyhledávat lze podle čísel popisných, orientačních a evidenčních, u parcel je třeba zadat název celé obce, popř. místní části. Barevně zvýrazněné výsledky vyhledávání se týkají přímo zadané adresy, další výsledky okolí, obce či města.

 

Plánované odstávky se zveřejňují minimálně 15 dní předem.

Image
Není plánovaná odstávka, a přesto vám nejde elektřina?
Více informací
Stáhněte si aplikaci Proud a žádná plánovaná odstávka vás už nezaskočí!
Stáhněte si aplikaci Proud a žádná plánovaná odstávka vás už nezaskočí!
Image
Budete mít vždy přehled, zda u vašeho odběrného místa probíhá odstávka nebo se teprve chystá.
Image
Upozornění na plánované odstávky vám budeme posílat na mobil min. 15 dní předem.
Image
Díky naší aplikaci získáte navíc i perfektní přehled o svých odběrných místech a všechny věci kolem elektřiny vyřídíte pohodlně z mobilu bez volání na kontaktní centrum.

 

ImageImage
Více informací

Nejčastější dotazy

Co je to plánovaná odstávka?

Odstávka elektřiny je plánované vypnutí dodávky elektrické energie v určité oblasti na určitou dobu.

Během odstávky elektřiny tedy dochází k vypnutí veškeré dodávky elektrické energie, což znamená, že elektřina není k dispozici například pro osvětlení, topení, chlazení, provoz elektrických spotřebičů, elektroniky a dalších zařízení závislých na elektřině.

Proč děláte odstávky?

Nejčastěji z důvodu údržby elektrického vedení, sloupů, stožárů a nutných oprav v distribuční síti. Díky tomu zajišťujeme, že elektřina může proudit bezpečně a spolehlivě až k vám.

Jak dlouho odstávka trvá?

Dobu trvání odstávky plánujeme vždy na co nejkratší čas. Zpravidla bývá v řádech minut nebo hodin, a to v závislosti na rozsahu a povaze prováděných prací na elektrické síti.

Jak se o odstávce dozvím?

Odstávku elektřiny plánujeme s dostatečným předstihem, aby bylo možné všechny, kterých se to týká, včas informovat a umožnit jim se na ni připravit. 

Proto nabízíme bezplatnou službu oznamování plánovaných odstávek e-mailem či SMSkou.

  • Výhodou poskytovaných informací je, že jsou vázány ke konkrétnímu odběrnému místu (adrese) a vy se tak o plánované odstávce dozvíte i v případě, že se na dotčeném místě nevyskytujete pravidelně, třeba na chatě nebo na zahrádce.
  • Další výhodou je, že vám můžeme dát rychle vědět i v případě změny (například v případě zrušení plánované odstávky).
  • Službu si zdarma zaregistrujte ZDE. Detailní podmínky služby naleznete ZDE.

Informace o plánovaných odstávkách zasíláme i na obecní úřady měst a obcí s žádostí o vyvěšení na úředních deskách a případně k jejich dalšímu šíření podle místních zvyklostí, třeba prostřednictvím obecního rozhlasu, webových stránek, sociálních sítí či SMS kanálem. Je na rozhodnutí obce, jakou formou informace předá.

Jak často se mě může dotknout plánovaná odstávka?

Domácností se plánovaná odstávka dotkne v průměru 1x ročně, a to zpravidla v rozsahu několika hodin v pracovní den. Výjimkou mohou být rozsáhlé investiční akce a rekonstrukce, kdy se plánované odstávky mohou během roku opakovat vícekrát.

Zajímá nás váš názor na tuto stránku. Pomozte nám ji vylepšit - napište, co se vám líbí, co vám chybí nebo co by šlo udělat lépe.

Tento formulář neslouží pro řešení požadavků. Své požadavky můžete vyřešit přes mobilní aplikaci Proud, Distribuční portál nebo na kontaktní lince 800 850 860.

Rychlé odkazy
  • Nejčastější dotazy
  • Formuláře
  • Geoportál
  • Pro revizní techniky
  • Pro zhotovitele
Distribuční soustava
  • Základní údaje
  • Aktuální stav
  • Životní prostředí
  • Bezpečnost
  • Informace ze světa ČEZ Distribuce
ČEZ Distribuce, a. s.
  • Kariéra
  • Pomáháme
  • Dotační projekty
  • O společnosti
  • Pro média
Legislativa
  • Zákony
  • Vyhlášky
  • PPDS
  • Cenová rozhodnutí

Kontaktní linka ČEZ Distribuce

800 850 860

Pro Poruchy

Nonstop

Technické požadavky

V pracovní dny od 8 do 18 hodin

Komunikujte online

Portály ČEZ DistribuceMobilní aplikace Proud

Navštivte nás

Mapa technických konzultačních míst
  • Ochrana osobních údajů
  • Mapa stránek
  • Nastavení cookies
  • Informace o webu
Copyright 2025 ČEZ, a. s. – Všechna práva vyhrazena