Skip to Content

Pojďte s námi komunikovat pohodlně a online. Vše vyřešíte rychle a jednoduše na jednom místě. 

Distribuční portál je aplikace, které vám umožňuje spravovat odběrná místa a obsluhovat vaše požadavky.

Co vám Distribuční portál přináší?
Nejčastější požadavky, které s námi vyřešíte jednoduše a online
  • Zadání samoodečtu

    Zadání samoodečtu

    Mějte přehled o spotřebě pravidelným zadáváním samoodečtu.

  • Žádost o připojení

    Žádost o připojení

    Ať už stavíte dům nebo si pořizujete solární elektrárnu.

  • Dokládání podkladů

    Dokládání podkladů

    Jednoduše a online můžete dokládat potřebné dokumenty k řešení nejčastějších požadavků.

Registrace a přihlášení
Mobilní aplikace Proud
Mobilní aplikace Proud
Stáhněte si naši aplikaci a mějte
elektřinu pod palcem.

Můžete zde provést samoodečet a také tu najdete informace o svých odběrných místech, odstávkách a poruchách, časy spínání nízkého tarifu a další praktické informace.

 Pro bezproblémové využití DIP: je nutné využít jeden z následujících internetových prohlížečů, a to v uvedené nebo vyšší verzi:
Microsoft Internet Explorer 11, Microsoft EDGE 28, Google Chrome 48, Mozilla Firefox 44, Opera 12.1, Safari 9.1. V ostatních internetových prohlížečích nemusí být veškeré možnosti DIP dostupné.

Nejčastější dotazy

V distribučním portále naleznete podrobnější informace o odběrném místě včetně detailnějších informacích týkající se výroby elektřiny. Pro vyřízení nejčastějších požadavků na pár kliknutí, ať jste kdekoliv, se vyplatí využívat aplikaci Proud.

Obnovit ztracené heslo můžete prostřednictvím formuláře na této adrese.

Je možné, že u vaší smlouvy nemáme telefonní číslo, na které bychom SMS odeslali. Telefonní číslo ke smlouvě je možné doplnit prostřednictvím naší bezplatné linky 800 850 860.

Ano, prostřednictvím distribučního portálu budete mít jednoduchý přístup do Portálu naměřených dat (PND). Více informací o Portálu naměřených dat naleznete zde.

Ano, je to možné. Pokud budete chtít v portálu spravovat více zákaznických účtů, jednoduše jej přidáte v nastavení portálu.

Založte v portálu nový požadavek „Technická podpora portálu“, problém ověříme a následně vás budeme kontaktovat.