Informace o plánovaných odstávkách elektřiny zasíláme do datových schránek obcí, v jejichž katastru se mají odstávky konat. V datové zprávě obdrží obec výčet adres dotčených odstávkou, orientační mapový podklad a žádost o zveřejnění informace způsobem v místě obvyklým.
Více informací najdete v informační brožuře.
Banner s odstávkami na webu obce
Umístěte si na své internetové stránky banner s informacemi, které se týkají plánovaných odstávek na území vaší obce. Díky této službě budete mít informace pro občany vždy aktuální.
Návštěvníkům webových stránek se budou formou banneru zobrazovat data o nejbližších plánovaných odstávkách elektřiny v katastrech vaší obce. Po kliknutí na banner se otevře detailní výčet odběrných míst dotčených odstávkou i s orientačním mapovým podkladem. Pokud dojde z mimořádných důvodů ke zrušení plánované odstávky, potom i tato informace bude formou banneru neprodleně zveřejněna.
Umístění banneru na webové stránky obce
Požádejte o zaslání kódu pro vložení banneru — prostřednictvím ID datové schránky nebo vyplněním názvu vaší obce (popř. místní části). Při registraci systém automaticky přiřadí zájmové katastrální území vaší obce, ke kterému bude banner informace o plánovaných odstávkách elektřiny zobrazovat.
Po úspěšném zpracování žádosti obdržíte do datové schránky kódy banneru a instrukce pro jeho vložení do webových stránek vaší obce.
Samotné vložení banneru může váš poskytovatel webových stránek jednoduše provést dvěma způsoby – přímou úpravou HTML kódu webových stránek vaší obce, nebo vložením URL obrázku prostřednictvím redakčního systému, kterým své webové stránky spravujete.
A je hotovo. O víc se nemusíte starat.
Na výběr budete mít ze tří velikostí banneru. Vyberete si tu, která vám nejvíce vyhovuje:
1. Rozměr 250×250 pixelů (čtverec)