Skip to Content
ČEZ Distribuce
Pro domácnosti, podnikatele a firmy
Pro domácnosti, podnikatele a firmyPro výrobce (např. fotovoltaika)Pro provozovatele akumulacePro obcePro lokální distribuční soustavyPro revizní technikyPro projektanty a zhotovitelePro dodavatele elektřinyPro poskytovatele podpůrných služeb
  • O společnosti
  • Legislativa
  • Kariéra
CZ
EN
Portály ČEZ Distribuce
  • Mám požadavekMám požadavek
    Mám požadavekMám požadavek
    Stávající připojení
    • Časy spínání nízkého tarifu
    • Ověření plánované odstávky
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Změna hodnoty hlavního jističe
    • Sdělení o existenci sítí
    • Vytyčení zařízení
    • Stav žádosti o připojení
    • Nejde mi elektřina
    • Sdílení elektřiny
    • Pokud nastane situace, že jste nebyli spokojeni
    • Další požadavky
    Nové připojení
    • Nové trvalé připojení
    • Připojení lokality
    • Připojení výrobny
    • Nové krátkodobé připojení
    • Stav žádosti o připojení
    • Ukončení smlouvy o připojení / smlouvy o budoucí smlouvě o připojení
    • Výpočet podílu na nákladech za připojení
    • Revizní zpráva
    Elektroměry a odečty
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Průvodce elektroměry
    • Rozplombování elektroměru
    • Odečty stavů elektroměru
    • Portál naměřených dat
    • Změna typu měření
    • Komunikační rozhraní
    • Inteligentní měření
    Ceny a podmínky
    • Ceny a fakturace
    • Ceníky služeb
    • Připojovací podmínky a poplatky
    • Podmínky pro přiznání sazeb
    • Podíl na nákladech za připojení a rezervaci příkonu
    • Ceny při překročení rezervovaného příkonu a výkonu
    • Zřizování věcných břemen
    • Regulovaná cena
    • Zpět
    • Mám požadavek
    • Stávající připojení
    • Časy spínání nízkého tarifu
    • Ověření plánované odstávky
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Změna hodnoty hlavního jističe
    • Sdělení o existenci sítí
    • Vytyčení zařízení
    • Stav žádosti o připojení
    • Nejde mi elektřina
    • Sdílení elektřiny
    • Pokud nastane situace, že jste nebyli spokojeni
    • Další požadavky
    • Nové připojení
    • Nové trvalé připojení
    • Připojení lokality
    • Připojení výrobny
    • Nové krátkodobé připojení
    • Stav žádosti o připojení
    • Ukončení smlouvy o připojení / smlouvy o budoucí smlouvě o připojení
    • Výpočet podílu na nákladech za připojení
    • Revizní zpráva
    • Elektroměry a odečty
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Průvodce elektroměry
    • Rozplombování elektroměru
    • Odečty stavů elektroměru
    • Portál naměřených dat
    • Změna typu měření
    • Komunikační rozhraní
    • Inteligentní měření
    • Ceny a podmínky
    • Ceny a fakturace
    • Ceníky služeb
    • Připojovací podmínky a poplatky
    • Podmínky pro přiznání sazeb
    • Podíl na nákladech za připojení a rezervaci příkonu
    • Ceny při překročení rezervovaného příkonu a výkonu
    • Zřizování věcných břemen
    • Regulovaná cena
  • Chci nahlásitChci nahlásit
    Chci nahlásitChci nahlásit
    Chci nahlásit
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Nejde mi elektřina
    • Rozplombování elektroměru
    • Neoprávněný odběr
    • Zpět
    • Chci nahlásit
    • Samoodečet stavu elektroměru
    • Nejde mi elektřina
    • Rozplombování elektroměru
    • Neoprávněný odběr
  • Nejde mi elektřinaNejde mi elektřina
    Nejde mi elektřinaNejde mi elektřina
  • Časy spínání nízkého tarifuČasy spínání nízkého tarifu
    Časy spínání nízkého tarifuČasy spínání nízkého tarifu
  • FormulářeFormuláře
    FormulářeFormuláře
    • Formuláře NN

      Zákazníci připojení
      na hladině nízkého napětí

      Formuláře VN a VVN

      Zákazníci připojení na hladině vysokého
      či velmi vysokého napětí

      Pro výrobny NN

      Pro výrobny na hladině nízkého napětí

    • Pro výrobny VN, VVN

      Pro výrobny na hladině vysokého
      a velmi vysokého napětí

      Pro mikrozdroje

      Formuláře pro výrobce bez licence
      s instalovaným výkonem do 10,8 kW

    • Zpět
    • Formuláře
    • Formuláře NN

      Zákazníci připojení
      na hladině nízkého napětí

      Formuláře VN a VVN

      Zákazníci připojení na hladině vysokého
      či velmi vysokého napětí

      Pro výrobny NN

      Pro výrobny na hladině nízkého napětí

    • Pro výrobny VN, VVN

      Pro výrobny na hladině vysokého
      a velmi vysokého napětí

      Pro mikrozdroje

      Formuláře pro výrobce bez licence
      s instalovaným výkonem do 10,8 kW

  • KontaktyKontakty
    KontaktyKontakty
    • Vyřešte požadavky on-line

      Veškeré své požadavky můžete řešit online z pohodlí domova přes Distribuční portál nebo mobilní aplikaci Proud.

      Zákaznická linka

      800 850 860

      Pro poruchy nonstop

      Pro technické požadavky v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

      Doporučené časy volání
      Seznam kontaktních míst

       

      Seznam spolupracujících elektrikářů

       

    • Zpět
    • Kontakty
    • Vyřešte požadavky on-line

      Veškeré své požadavky můžete řešit online z pohodlí domova přes Distribuční portál nebo mobilní aplikaci Proud.

      Zákaznická linka

      800 850 860

      Pro poruchy nonstop

      Pro technické požadavky v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

      Doporučené časy volání
      Seznam kontaktních míst

       

      Seznam spolupracujících elektrikářů

       

  • Portály ČEZ Distribuce
  • O společnosti
  • Legislativa
  • Kariéra
CZ
EN
Pro domácnosti, podnikatele a firmy
Pro domácnosti, podnikatele a firmyPro výrobce (např. fotovoltaika)Pro provozovatele akumulacePro obcePro lokální distribuční soustavyPro revizní technikyPro projektanty a zhotovitelePro dodavatele elektřinyPro poskytovatele podpůrných služeb
ČEZ DistribuceHlasová asistentka Ema

Dobrý den, jsem EMA - virtuální hlasová asistentka na zákaznické lince 800 850 860.

Když k nám zavoláte, přivítám vás jako první já. I když nejsem člověk, komunikace se mnou je přirozená a jednoduchá. Pomůžu vám rychle a efektivně, stejně jako by to udělal můj „lidský“ kolega.

Potřebujete ověřit plánovanou odstávku, zadat samoodečet, zjistit časy spínání nízkého tarifu nebo vyřešit technické dotazy? Žádný problém. Tyto i spoustu dalších požadavků zvládnu vyřešit levou zadní.

Jak probíhá hovor?

Na začátku hovoru se vás zeptám, s jakým tématem vám mohu pomoci. Stačí mi odpovědět jedním nebo dvěma slovy – například „samoodečet“ nebo „odstávka“. Jakmile zachytím klíčové slovo, přejdu rovnou k řešení. Co zvládnu sama, to s vámi vyřeším od začátku až do konce. Pokud narazíme na něco složitějšího nebo si nebudeme rozumět, přepojím vás na kolegu z našeho týmu, který vám pomůže osobně.

Pár pravidel pro hladkou komunikaci

Abychom vše vyřešili rychle a bez komplikací, stačí dodržet pár jednoduchých zásad:

1) Mluvte stručně, jasně a plynule
Používejte konkrétní slova (třeba „porucha“ nebo „samoodečet“) a vyhněte se zbytečným frázím typu „chci se zeptat“ nebo „potřebuji zjistit“. Mluvte plynule a bez dlouhých pauz.
2) Odpovídejte jednoduše a až po vyzvání
Když položím otázku, odpovězte prosím co nejstručněji – ideálně jen „ano“ nebo „ne“, podle toho, na co se ptám. A nechte mě vždy domluvit – i virtuální asistentky si zaslouží prostor na větu.
3) Mluvte v klidném prostředí
Televize, rádio nebo mixér? Ideálně vypnout, ať se dobře slyšíme. A nemluvte současně s někým jiným, ať vím, komu mám odpovídat.

4) Čísla? Pomalu a zřetelně – nebo rovnou vyťukat

Čísla mi diktujte pomalu a srozumitelně, třeba „jedna, pět, osm“. Nebo je rovnou vyťukejte na klávesnici telefonu a potvrďte křížkem (#). Já si je přečtu rychle a bez chyby.

Ukázka hovoru

Chcete vědět, jak to se mnou probíhá, když hlásíte třeba samoodečet? Koukněte na krátkou ukázku – žádné složitosti, jen pár slov a je to vyřešené.

EMA: Dobrý den, dovolali jste se na linku společnosti ČEZ distribuce. Jsem virtuální asistentka Ema. Pořizuji záznam hovoru z důvodu bezpečného provozování distribuční soustavy, bezpečnosti osob, majetku a zlepšování kvality služeb. Více na www.cezdistribuce.cz/gdpr. Ráda vám pomohu s řešením vašeho požadavku. Odpovězte prosím slovy, s jakým tématem vám mohu pomoci?

Zákazník: Samoodečet

EMA: Rozuměla jsem vám správně, že chcete zadat samoodečet elektroměru? Stačí mi odpověď ano nebo ne.

Zákazník: Ano

EMA: Vyhledávám informace k vašemu odběrnému místu v systému. Prosím o malý okamžik.

EMA: Potvrďte mi prosím, že si přejete vyhledat informace k odběrnému místu na adrese Rasochy 59, Uhlířská Lhota. Stačí mi jednoduché ANO, NE.

Zákazník: Ano

EMA: Děkuji

EMA: Prosím o malý okamžik.

EMA: Odečet zadávám k datu: 21.09.2025 Nadiktujte mi prosím odečet vysokého tarifu T1. Váš poslední odečet byl 25679.0 kWh. Číslice můžete také zadat pomocí voleb na telefonu a potvrdit křížkem.

Zákazník: 2 6 3 2 6

EMA: Zachytila jsem číslo 26326 správně?

Zákazník: Ano

EMA: Děkuji, odečet je v pořádku. Zaevidovala jsem ho k vašemu odběrnému místu. Potvrzení o přijetí požadavku vám zasílám v SMS. Ode mě je to nyní vše.

 

Až mi příště zavoláte, budu se těšit – nemusíte se mě bát, vše spolu zvládneme rychle a s úsměvem (i když jen virtuálním).

Zajímá nás váš názor na tuto stránku. Pomozte nám ji vylepšit - napište, co se vám líbí, co vám chybí nebo co by šlo udělat lépe.

Tento formulář neslouží pro řešení požadavků. Své požadavky můžete vyřešit přes mobilní aplikaci Proud, Distribuční portál nebo na kontaktní lince 800 850 860.

Rychlé odkazy
  • Nejčastější dotazy
  • Formuláře
  • Geoportál
  • Pro revizní techniky
  • Pro zhotovitele
Distribuční soustava
  • Základní údaje
  • Aktuální stav
  • Životní prostředí
  • Bezpečnost
  • Informace ze světa ČEZ Distribuce
ČEZ Distribuce, a. s.
  • Kariéra
  • Pomáháme
  • Dotační projekty
  • O společnosti
  • Pro média
Legislativa
  • Zákony
  • Vyhlášky
  • PPDS
  • Cenová rozhodnutí

Kontaktní linka ČEZ Distribuce

800 850 860

Pro Poruchy

Nonstop

Technické požadavky

V pracovní dny od 8 do 18 hodin

Komunikujte online

Portály ČEZ DistribuceMobilní aplikace Proud

Navštivte nás

Mapa technických konzultačních míst
  • Ochrana osobních údajů
  • Mapa stránek
  • Nastavení cookies
  • Informace o webu
Copyright 2025 ČEZ, a. s. – Všechna práva vyhrazena