Chci nahlásit poruchu
Poruchy ohrožující život nebo zdraví hlašte neprodleně na 112 nebo naší linku 800 850 860, která je Vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Víte, jak postupovat v případě poruchy nebo mimořádného stavu v distribuční soustavě při kalamitách nebo vyhlášení stavu nouze? Přečtěte si manuál, najdete v něm užitečné rady a tipy.
Pro nahlášení poruchy si připravte tyto údaje:
- jméno a příjmení
- adresu místa poruchy
- popis a rozsah poruchy
- kontaktní telefon k doplnění informací
TIP:
Chcete dostávat informace o plánovaných odstávkách e-mailem či být informování o průběhu probíhající poruchy formou SMS? Aktivujte si naši bezplatnou službu oznamování.
Nejde mi elektřina...
1. krok:
Zkontrolujte, zda se nejedná o plánovanou odstávku.
2. krok:
Zkontrolujte, zda není vypadlý hlavní jistič – páčku jističe umístěte do polohy dolů a následně vraťte do horní polohy (i vypadlý jistič může být v horní poloze).
V případě, že páčka jističe nejde dát do polohy nahoru (neudrží se), je příčina poruchy nejspíše v samotném jističi, který je ve Vašem majetku. V tomto případě se obraťte na elektrikáře. Můžete také využít našich spolupracujích revizních techniků - seznam naleznete ZDE.
3. krok:
Zkontrolujte elektroměr – proveďte vizuální kontrolu elektroměru, zda nedošlo k mechanickému poškození či vypálení přívodního kabelu.
4. krok:
Přetrvávající poruchu můžete nahlásit on-line na www.bezstavy.cz, nebo telefonicky na 800 850 860.
Upozornění:
Pro nahlášení poruchy si připravte tyto údaje:
- jméno a příjmení
- adresu místa poruchy
- popis a rozsah poruchy
- kontaktní telefon k doplnění informací
V případě, že náš pracovník při výjezdu zjistí závadu ve Vaší instalaci, nemůže zajistit opravu a je nutné se následně obrátit na Vámi vybraného elektrikáře. Můžete také využít našich spolupracujích revizních techniků - seznam naleznete ZDE.
TIP:
Chcete dostávat informace o plánovaných odstávkách e-mailem či být informování o průběhu probíhající poruchy formou SMS? Aktivujte si naši bezplatnou službu.
1. krok:
Zkontrolujte, zda nejsou vypadlé podružné (domovní) jističe – páčky jističů umístěte do polohy dolů a následně vraťte do horní polohy (i vypadlé jističe mohou být v horní poloze).
2. krok:
Zkontrolujte, zda není vypadlý hlavní jistič – páčku jističe umístěte do polohy dolů a následně vraťte do horní polohy (i vypadlý jistič může být v horní poloze).
3. krok:
Zkontrolujte elektroměr – u digitálního elektroměru prověřte, zda svítí všechny tři fáze L1, L2, L3 (viz průvodce elektroměry).
V případě, že elektroměr signalizuje přítomnost všech tří fází (L1, L2, L3), je příčina poruchy nejspíše ve Vaší elektroinstalaci. V tomto případě se obraťte na elektrikáře. Můžete také využít našich spolupracujích revizních techniků - seznam naleznete ZDE.
4. krok:
Jedná se o bytový dům s výtahem? – Zkontrolujte, zda výtah jede.
V případě, že výtah jede, je příčina poruchy nejspíše ve vaší elektroinstalaci. V tomto případě se obraťte na elektrikáře. Můžete také využít našich spolupracujích revizních techniků - seznam naleznete ZDE.
5. krok:
Přetrvávající poruchu můžete nahlásit on-line na www.bezstavy.cz, nebo telefonicky na 800 850 860.
Upozornění:
Pro nahlášení poruchy si připravte tyto údaje:
- jméno a příjmení
- adresu místa poruchy
- popis a rozsah poruchy
- kontaktní telefon k doplnění informací
V případě, že náš pracovník při výjezdu zjistí závadu ve Vaší instalaci, nemůže zajistit opravu a je nutné se následně obrátit na Vámi vybraného elektrikáře. Můžete také využít našich spolupracujích revizních techniků - seznam naleznete ZDE.
TIP:
Chcete dostávat informace o plánovaných odstávkách e-mailem či být informování o průběhu probíhající poruchy formou SMS? Aktivujte si naši bezplatnou službu.
1. krok:
Zkontrolujte, zda se nezměnily časy spínání nízkého tarifu pro HDO.
2. krok:
Zkontrolujte, zda nejsou vypadlé podružné (domovní) jističe pro bojler či pro elektrické vytápění nebo jističe pro stykače
k blokování těchto spotřebičů – páčky jističů umístěte do polohy dolů a následně vraťte do horní polohy (i vypadlé jističe mohou být v horní poloze).
3. krok:
Zkontrolujte, zda svítí kontrolka na bojleru, případně jaký je stav termostatu u bojleru.
V případě, že kontrolka nesvítí, jedná se pravděpodobně o poruchu samotného spotřebiče. V tomto případě se obraťte na příslušného opraváře. Můžete také využít našich spolupracujích revizních techniků - seznam naleznete ZDE.
4. krok:
Doporučujeme nechat také prověřit funkčnost stykače / spínacího relé (kontrolu provede elektrikář).
5. krok:
Přetrvávající poruchu můžete nahlásit on-line na www.bezstavy.cz, nebo telefonicky na 800 850 860.
Upozornění:
Pro nahlášení poruchy si připravte tyto údaje:
- jméno a příjmení
- adresu místa poruchy
- popis a rozsah poruchy
- kontaktní telefon k doplnění informací
V případě, že náš pracovník při výjezdu zjistí závadu ve Vaší instalaci, nemůže zajistit opravu a je nutné se následně obrátit na Vámi vybraného elektrikáře. Můžete také využít našich spolupracujích revizních techniků - seznam naleznete ZDE.
TIP:
Chcete dostávat informace o plánovaných odstávkách e-mailem či být informování o průběhu probíhající poruchy formou SMS? Aktivujte si naši bezplatnou službu.