Pokud potřebujete ukončit odběr elektřiny s demontáží elektroměru, protože povodeň poškodila vaše odběrné místo natolik, že je nutná demolice objektu, postupujte takto:
Co doložit pro ukončení odběru elektřiny
- Pro ukončení odběru elektřiny vyplní zákazník formulář Potvrzení o poškození odběrného místa povodní - demolice objektu.
- Formulář musí být potvrzený zástupcem Obecního úřadu, Městského úřadu nebo Úřadu městské části.
Jak požadavek na ukončení odběru elektřiny podat
Potvrzení nám můžete doložit jednoduše on-line.
Možné je také podání přes Distribuční portál („Nový požadavek“ - „Servisní požadavky“ - „Povodně – demolice objektu“).
Co bude následovat po doložení potvrzení?
- Vždy vás budeme kontaktovat, abychom zjistili, zda budete chtít pokračovat v dodávce elektřiny nebo budete požadovat její ukončení.
- Mohou nastat následující varianty:
- mám zájem pokračovat v dodávce elektřiny (potřebuji elektřinu aktuálně) - uděláme všechny potřebné kroky, abychom vám zajistili dodávku. Pokud to nebude technicky možné budeme vás o této skutečnosti informovat. Upozorňujeme, že před výměnou elektroměru bude nezbytné dodržet postup při obnově dodávek elektrické energie po povodních uvedený zde.
- mám zájem pokračovat v dodávce elektřiny později (po provedení demolice, po obnovení našeho zařízení, …) - veškeré smluvní závazky zůstanou nadále platné, pokud chcete dočasně ukončit dodávku elektřiny kontaktujte svého dodavatele pro ukončení smlouvy.
- nemám zájem pokračovat v dodávce elektřiny a nechci zachovat přípojné místo (na odběrném místě zanikne rezervace příkonu) – doložte nám formulář Žádost o ukončení smlouvy. Vyplněný formulář – doložte přes výše uvedené tlačítko „Doložit prohlášení“ nebo přes Distribuční portál („Nový požadavek“ - „Servisní požadavky“ - „Povodně – demolice objektu").
- Jestliže potřebujete potvrzení pro vašeho dodavatele elektřiny, že ČEZ Distribuce, a.s. nebyla schopna zajistit dodávku elektřiny do vašeho odběrného místa v důsledku poškození distribuční soustavy povodní, vyplňte prosím formulář POTVRZENÍ o přerušení dodávky elektrické energie do odběrného místa v důsledku poškození zařízení distribuční soustavy povodní. Vyplněný a podepsaný formulář zašlete na e-mail info@cezdistribuce.cz.
Jak bude proveden odečet k ukončení odběru?
- V případech, kdy to bude technicky možné, provedeme odečet stavu číselníku přímo v terénu. Při demontáži stav zaznamenáme a pořídíme fotodokumentaci, kterou vám na vyžádání můžeme zaslat.
- Pokud nebude možné stav číselníku odečíst přímo v terénu, provedeme podle technického stavu elektroměru odečet na pracovišti distributora určeného pro ověřování elektroměrů, anebo budeme pro stanovení náhradních hodnot spotřeby postupovat dle platné legislativy, to znamená, že stav určíme výpočtem. O takto získaných hodnotách vás budeme informovat a následně budou uvedeny v konečné faktuře.