Péče o zákazníka

Naše energie je až na druhém místě. Na prvním je ta Vaše...

Chováme se k Vám tak, abyste se za všech okolností cítili co nejlépe. Snažíme se Vám vyjít vstříc v každé situaci.

Garantujeme Vám co možná největší srozumitelnost našich služeb a snadný průběh jednání s našimi zaměstnanci. Naším cílem je odpovědět na Vaše otázky jednoduše a srozumitelně. 

ROZUMÍME VÁM

Energie řešíme všichni, naše zaměstnance nevyjímaje. I proto je pro ně snadné Vás pochopit. Díky svým znalostem Vám umějí poradit a pomohou Vám se správně rozhodnout.

1 ÚDAJ

K řešení Vašich požadavků telefonicky nebo osobně nám kromě vašeho jména ve většině případů stačí jen jeden údaj.

Stačí jeden údaj: číslo odběrného místa, případně Vaše zákaznické číslo. Jenom v některých případech pro přesnou identifikaci Vašeho odběrného místa budeme navíc potřebovat číslo elektroměru, popřípadě EAN odběrného místa. Tyto dodatečné informace Vám rádi pomůžeme zjistit.

POSTUPY

K řešení Vašich běžných požadavků jsme pro Vás připravili srozumitelné návody, jak postupovat.

Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy a jednoduchý popis, jak postupovat při řešení nejběžnějších požadavků spolu s veškerými důležitými informacemi distribučního charakteru najdete přehledně uspořádané a srozumitelně popsané na našich internetových stránkách.

FORMULÁŘE

Na našich stránkách jsou Vám k dispozici formuláře pro různé typy požadavků. 

Na našich stránkách naleznete formuláře k vytištění nebo k vyplnění v elektronické podobě. Pokud byste si s jejich vyplněním nebyli jistí, my Vám rádi poradíme. 

TIP: Vyplňte formulář v elektronické podobě přímo v prostředí Distribučního portálu nebo na našich stránkách z pohodlí domova. Ušetříte si čas se zbytečným papírováním a celý požadavek a jeho následné zpracování se tak urychlí.

EXISTENCE SÍTÍ

Sdělení o existenci sítí na Vašem pozemku z pohodlí Vašeho obývacího pokoje.

Podejte si žádost o sdělení o existenci zařízení distribuční soustavy na Vašem pozemku online a my Vám zašleme sdělení zdarma e-mailem.

< 5 DNÍ

Tak dlouho zpravidla trvá našim technikům vyřídit Vaše dotazy ohledně připojení.

U technických dotazů ke způsobu připojení nebo jiných požadavků souvisejících s již podanou žádostí o připojení je lhůta na vyřízení 30 dní. Většinu požadavků však naši technici vyřeší rychleji – obvykle do 5 pracovních dní.

SERVIS ELEKTROMĚRŮ

Nechceme Vás zbytečně připravovat o čas.

Servis volně přístupných elektroměrů provádíme bez Vaší přítomnosti. O naší návštěvě se dozvíte prostřednictvím oznámení, které Vám pošleme e-mailem, pokud ho máme k dispozici, nebo Vám necháme zprávu v poštovní schránce. Když je elektroměr nepřístupný, dáme Vám vědět a domluvíme se s Vámi na zpřístupnění.

15 DNÍ

S takovým předstihem budete vždy informováni o plánované odstávce.

O plánovaném přerušení distribuce elektřiny delším než 20 minut informujeme na našich internetových stránkách nejméně 15 dní předem. Chcete mít informace o plánovaných odstávkách a poruchách vždy k dispozici? K tomu slouží naše mobilní aplikace Proud. Nebo si sjednejte tuto bezplatnou službu prostřednictvím Distribučního portálu a upozornění obdržíte e-mailem nebo SMS.

ČASY SPÍNÁNÍ VYSOKÉHO A NÍZKÉHO TARIFU

Mějte časy spínání vždy po ruce s mobilní aplikací Proud nebo prostřednictvím Distribučního portálu.

Na našich stránkách můžete snadno zjistit časy spínání vysokého a nízkého tarifu.

Na telefonu, přes počítač, ale i přímo v terénu jsme Vám vždy nablízku – aby naše reakce byla co nejrychlejší, a Vy jste měli co nejméně starostí.

800 850 860

Veškeré technické dotazy a požadavky distribučního charakteru jako je rozplombování rozváděče, dotazy na spínání nízkého tarifu i nahlášení poruchy s Vámi vyřeší naši operátoři. Snažíme se, abyste na spojení s operátorem při nahlášení poruchy nečekali déle než 30 sekund.

Pro nahlášení poruch je Vám naše bezplatná linka k dispozici nonstop, pro ostatní dotazy a požadavky denně od 8.00 do 18.00 hodin. Díky mobilní aplikaci Proud a prostřednictvím Distribučního portálu s námi můžete všechny požadavky řešit online bez čekání.

PORUCHOVÉ ČETY

Snažíme se řešit technické problémy rychleji, než stanovuje zákon.

Zákonné lhůty stanovují čas, za který je třeba provést opravy nutné k obnovení distribuce elektřiny. Průměrně tyto opravy provádíme od doby nahlášení až šestkrát rychleji, než nám zákon ukládá. 85 % přerušení se nám daří odstranit již do 3 hodin.

ONLINE SERVIS

Na internetu jsme Vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Díky mobilní aplikaci Proud a prostřednictvím Distribučního portálu s námi můžete komunikovat jednoduše a pohodlně online a mít přehled o všech Vašich požadavcích.

Všechny potřebné informace jsou vám přehledně k dispozici na www.cezdistribuce.cz

Zajímá nás, co si o nás myslíte. Na základě Vašich připomínek či podnětů se zlepšujeme. Umíme uznat chybu a omluvit se za ni.

DOMLUVÍME SE

Zajímá nás Váš názor, a proto Vám chceme naslouchat.

Můžete nám zavolat, napsat nebo se zastavit osobně.

PTEJTE SE NÁS

Kontaktujte nás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Když se s námi potřebujete spojit, můžete to udělat přesně tak, jak to vyhovuje vám. Základní kontakty najdete na našich stránkách.

DO 15 DNÍ

Taková je lhůta, během které Vám sdělíme výsledek nebo průběžnou informaci o řešení Vaší reklamace.

I když se vždy snažíme pracovat co nejlépe, může nastat situace, kdy se rozhodnete podat stížnost nebo reklamaci. Můžete tak učinit osobně, telefonicky nebo písemně. Vaši reklamaci budeme řešit bez zbytečného odkladu v zákonných lhůtách.

PTÁME SE VÁS

Zajímá nás, co si myslíte, proto od Vás pravidelně získáváme zpětnou vazbu.

Každý rok provádíme výzkum zákaznické spokojenosti a průběžně během roku voláme některým z Vás, abychom zjistili Váš názor na poskytovanou kvalitu služeb.