Vstřícnost
Rozumíme vám
Energie řešíme všichni, naše zaměstnance nevyjímaje. I proto je pro ně snadné vás pochopit. Díky svým znalostem vám umějí poradit a pomohou vám se správně rozhodnout.
1 údaj
K řešení vašich požadavků telefonicky nebo osobně nám kromě vašeho jména ve většině případů stačí jen jeden údaj.
Stačí jeden údaj: číslo odběrného místa, případně vaše zákaznické číslo. Jenom v některých případech pro přesnou identifikaci vašeho odběrného místa budeme navíc potřebovat číslo elektroměru, popřípadě EAN odběrného místa. Tyto dodatečné informace vám rádi pomůžeme zjistit.
Vzory a formuláře
Na našich stránkách jsou vám k dispozici vzory vyplněných formulářů.
Na našich stránkách naleznete formuláře včetně vyplněných vzorů. Současně jsou vám k dispozici také interaktivní formuláře v elektronické podobě, které můžete vyplnit přímo na vašem počítači. Pokud byste si s jejich vyplněním nebyli jistí, zavolejte nám prostřednictvím Zákaznické linky a my vám rádi poradíme.
Postupy
K řešení vašich běžných požadavků jsme pro vás připravili srozumitelné návody,jak postupovat.
Odpovědi na vaše nejčastější dotazy a jednoduchý popis, jak postupovat při řešení nejběžnějších požadavků spolu s veškerými důležitými informacemi distribučního charakteru najdete přehledně uspořádané a srozumitelně popsané na našich internetových stránkách.
Existence sítí
Sdělení o existenci sítí na vašem pozemku z pohodlí vašeho obývacího pokoje.
V pohodlí svého domova si můžete podat žádost o sdělení o existenci zařízení distribuční soustavy na vašem pozemku a my vám zašleme vyjádření zdarma e-mailem.
< 5 dní
Tak dlouho zpravidla trvá našim technikům vyřídit vaše dotazy<br />ohledně připojení.
U technických dotazů ke způsobu připojení nebo jiných požadavků souvisejících s již podanou žádostí o připojení je lhůta na vyřízení 30 dní. Většinu požadavků však naši technici vyřeší rychleji – obvykle do 5 pracovních dní.
Servis elektroměrů
Nechceme vás zbytečně připravovat o čas.
Servis volně přístupných elektroměrů provádíme bez vaší přítomnosti. O naší návštěvě se dozvíte prostřednictvím zprávy, kterou necháme ve vaší poštovní schránce. Když je elektroměr nepřístupný, zavoláme vám a domluvíme se s vámi na zpřístupnění i v prodloužené pracovní době - vždy se snažíme co nejvíce přizpůsobit vašim časovým možnostem.
15 dní
S takovým předstihem budete vždy informováni o plánované odstávce.
O plánovaném přerušení distribuce elektřiny delším než 20 minut vás informujeme nejméně 15 dní předem. Dozvíte se o něm z informačních plakátů v blízkosti vašeho odběrného místa. Plánovaná přerušení distribuce elektřiny zveřejňujeme také na našich internetových stránkách.
Přepínání tarifů
Poradíme vám, kdy dochází ke střídání vysokého a nízkého tarifu.
Na našich stránkách můžete snadno zjistit časy spínání vysokého a nízkého tarifu.