Vstřícnost

Rozumíme vám

Energie řešíme všichni, naše zaměstnance nevyjímaje. I proto je pro ně snadné vás pochopit. Díky svým znalostem vám umějí poradit a pomohou vám se správně rozhodnout.

1 údaj

K řešení vašich požadavků telefonicky nebo osobně nám kromě vašeho jména ve většině případů stačí jen jeden údaj.

Stačí jeden údaj: číslo odběrného místa, případně vaše zákaznické číslo. Jenom v některých případech pro přesnou identifikaci vašeho odběrného místa budeme navíc potřebovat číslo elektroměru, popřípadě EAN odběrného místa. Tyto dodatečné informace vám rádi pomůžeme zjistit.

Vzory a formuláře

Na našich stránkách jsou vám k dispozici vzory vyplněných formulářů.

Na našich stránkách naleznete formuláře včetně vyplněných vzorů. Současně jsou vám k dispozici také interaktivní formuláře v elektronické podobě, které můžete vyplnit přímo na vašem počítači. Pokud byste si s jejich vyplněním nebyli jistí, zavolejte nám prostřednictvím Zákaznické linky a my vám rádi poradíme.

Postupy

K řešení vašich běžných požadavků jsme pro vás připravili srozumitelné návody,jak postupovat.

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy a jednoduchý popis, jak postupovat při řešení nejběžnějších požadavků spolu s veškerými důležitými informacemi distribučního charakteru najdete přehledně uspořádané a srozumitelně popsané na našich internetových stránkách.

Existence sítí

Sdělení o existenci sítí na vašem pozemku z pohodlí vašeho obývacího pokoje.

V pohodlí svého domova si můžete podat žádost o sdělení o existenci zařízení distribuční soustavy na vašem pozemku a my vám zašleme vyjádření zdarma e-mailem.

< 5 dní

Tak dlouho zpravidla trvá našim technikům vyřídit vaše dotazy<br />ohledně připojení.

U technických dotazů ke způsobu připojení nebo jiných požadavků souvisejících s již podanou žádostí o připojení je lhůta na vyřízení 30 dní. Většinu požadavků však naši technici vyřeší rychleji – obvykle do 5 pracovních dní.

Servis elektroměrů

Nechceme vás zbytečně připravovat o čas.

Servis volně přístupných elektroměrů provádíme bez vaší přítomnosti. O naší návštěvě se dozvíte prostřednictvím zprávy, kterou necháme ve vaší poštovní schránce. Když je elektroměr nepřístupný, zavoláme vám a domluvíme se s vámi na zpřístupnění i v prodloužené pracovní době - vždy se snažíme co nejvíce přizpůsobit vašim časovým možnostem.

15 dní

S takovým předstihem budete vždy informováni o plánované odstávce.

O plánovaném přerušení distribuce elektřiny delším než 20 minut vás informujeme nejméně 15 dní předem. Dozvíte se o něm z informačních plakátů v blízkosti vašeho odběrného místa. Plánovaná přerušení distribuce elektřiny zveřejňujeme také na našich internetových stránkách.

Přepínání tarifů

Poradíme vám, kdy dochází ke střídání vysokého a nízkého tarifu.

Na našich stránkách můžete snadno zjistit časy spínání vysokého a nízkého tarifu.