Váš názor

Domluvíme se

Zajímá nás váš názor, a proto vám chceme naslouchat.
Můžete nám zavolat, napsat nebo se zastavit osobně.

Ptejte se nás

Kontaktujte nás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Když se s námi potřebujete spojit, můžete to udělat přesně tak, jak to vyhovuje vám. Základní kontakty najdete na našich stránkách.

Do 15 dní

Taková je lhůta, během které vám sdělíme výsledek nebo průběžnou informaci o řešení vaší reklamace.

I když se vždy snažíme pracovat co nejlépe, může nastat situace, kdy se rozhodnete podat stížnost nebo reklamaci. Můžete tak učinit osobně, telefonicky nebo písemně. Vaši reklamaci budeme řešit bez zbytečného odkladu v zákonných lhůtách.

Ptáme se vás

Zajímá nás, co si myslíte, proto od vás pravidelně získáváme zpětnou vazbu.

Každý rok provádíme výzkum zákaznické spokojenosti a průběžně během roku voláme některým z vás, abychom zjistili váš názor na poskytovanou kvalitu služeb.