Skip to Content

Zjistěte, kdy se k nám nejlépe dovoláte a seznamte se s Emou

Pokud jste se rozhodli řešit svůj požadavek telefonicky, máme pro vás k dispozici naši bezplatnou kontaktní linku 800 850 860.

Pro hlášení poruch jsme tu pro vás nonstop. Pro ostatní technické požadavky, jako jsou třeba dotazy k žádostem nebo ke spínání nízkého tarifu, jsme k dispozici v pracovní dny od 8 do 18 hodin.

Virtuální asistentka: Stejné, jako mluvit s člověkem

Jakmile se k nám dovoláte, přivítá vás místo klasického operátora naše „virtuální kolegyně“ Ema, která vám pomůže stejně, jako by to udělal člověk. Potřebujete zadat samoodečet nebo nahlásit rozplombování? Žádný problém. Nejen tyto požadavky, ale i spoustu dalších zvládne Ema vyřešit levou zadní. Pokud máte složitější požadavek, přepojí vás na operátora.

Kdy je lepší volat? Ráno nebo odpoledne?

Pokud chcete rychle spojit s operátorem, máme pro vás malý tip: zkuste volat mezi 14 až 15 hodinou. V této době totiž bývá provoz na lince nejklidnější a operátoři jsou připraveni vám rychle pomoci.

Naopak, pokud budete volat ráno mezi 8 až 10 hodinou, může se stát, že budete muset čekat déle. V této době je na lince obvykle hodně volajících a operátoři mají plné ruce práce. Proto, pokud můžete, zkuste volat později během dne, abyste se vyhnuli čekání.

 

Znázornění počtů hovorů přes den (jedná se o orientační informaci, dostupnost není garantována):

 

Pokud ale nechcete čekat vůbec, máme pro vás skvělé řešení. Stáhněte si mobilní aplikaci Proud a řešte všechny svoje požadavky pohodlně online přímo z mobilu!

Mobilní aplikace Proud

Stáhněte si naši aplikaci a mějte elektřinu pod palcem.

Můžete zde provést samoodečet a také tu najdete informace o svých odběrných místech, odstávkách a poruchách, časy spínání nízkého tarifu a další praktické informace.

icon

Datum publikace 16. 8. 2024