Skip to Content

Abyste o poruchách nebo odstávkách měli vždy aktuální přehled, upustili jsme už před třemi roky od papírové formy ohlašování a spustili bezplatnou službu zasílání SMS nebo e-mailem.

Od loňského roku má většina nových zákazníků tuto službu automaticky aktivovanou. Na rok 2024 ale máme nový cíl – nastavit službu všem našim zákazníkům, kteří nám poskytli kontaktní údaj, aby pro to nemuseli udělat nic navíc. Pokud na vás máme telefonní číslo nebo e-mail, službu vám nastavíme.

Pokud jste nám kontaktní údaj nedávali a o službu máte zájem, můžete si ji buď sami nastavit na https://dip.cezdistribuce.cz/služba (budete potřebovat EAN kód - jedinečný 18místný číselný identifikátor odběrného místa, který najdete na vyúčtování) nebo se zaregistrujte do našeho Distribučního portálu, kde všechny svoje požadavky vyřídíte jednoduše online.

Co tím získáte?

  • O odstávkách budete vědět vždy s předstihem, nejpozději 15 dní předem.
  • V případě poruchy se dozvíte i předpokládaný čas obnovení dodávky elektřiny.

Naše plány tím ale nekončí. Zůstaňte s námi ve spojení a mějte vše kolem energií jednoduše pod palcem díky naší mobilní aplikaci.

Mobilní aplikace Proud
Stáhněte si naši aplikaci a mějte
elektřinu pod palcem.

Můžete zde provést samoodečet a také tu najdete informace o svých odběrných místech, odstávkách a poruchách, časy spínání nízkého tarifu a další praktické informace.