Zákaznická péče

Naše energie je až na druhém místě. Na prvním je ta vaše

Srozumitelnost a jednoduchost

Garantujeme vám co možná největší srozumitelnost našich služeb a snadný průběh jednání s našimi zaměstnanci. Naším cílem je odpovědět na Vaše otázky jednoduše a srozumitelně.

Vstřícnost a lidskost

Jste pro nás na prvním místě. Chováme se k vám tak, abyste se za všech okolností cítili co nejlépe. Snažíme se vám vyjít vstříc v každé situaci.

Nasloucháme a zlepšujeme se

Zajímá nás, co si o nás myslíte. Na základě vašich připomínek či podnětů se zlepšujeme. Umíme uznat chybu a omluvit se za ni.

Dostupnost pro každého

Na telefonu, přes počítač, ale i přímo v terénu jsme vám vždy nablízku - aby naše reakce byla co nejrychlejší a vy jste měli s dodávkami energie co možná nejméně starostí.

24 / 7

Celý týden je vám 24 hodin denně k dispozici bezplatná linka 800 850 860.

Veškeré dotazy a požadavky distribučního charakteru i nahlášení poruchy s vámi vyřeší operátor naší Kontaktní bezplatné linky 800 850 860. Snažíme se, abyste na spojení nečekali déle než 30 sekund.

Poruchové čety

Snažíme se řešit technické problémy rychleji, než stanovuje zákon.

Zákonné lhůty stanovují čas, za který je třeba provést opravy nutné k obnovení distribuce elektřiny. Průměrně tyto opravy provádíme od doby nahlášení až šestkrát rychleji, než nám zákon ukládá. 85 % přerušení se nám daří odstranit již do 3 hodin.

Online servis

Na internetu jsme vám k dispozici
24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Všechny potřebné informace jsou vám přehledně k dispozici na www.cezdistribuce.cz. Vaše požadavky nám můžete také kdykoli zaslat na e-mail info {zavináč} cezdistribuce {tečka} cz nebo prostřednictvím interaktivního formuláře.

< 48 h

Daří se nám do 48 hodin odpovědět na minimálně 90 % požadavků, které nám zašlete e-mailem.

Pokud nejsme schopni vyřídit váš požadavek obratem, zašleme vám předběžnou odpověď s informací o dalším postupu řešení.

1 údaj

K řešení vašich požadavků telefonicky nebo osobně nám kromě vašeho jména ve většině případů stačí jen jeden údaj.

Stačí jeden údaj: číslo odběrného místa, případně vaše zákaznické číslo. Jenom v některých případech pro přesnou identifikaci vašeho odběrného místa budeme navíc potřebovat číslo elektroměru, popřípadě EAN odběrného místa. Tyto dodatečné informace vám rádi pomůžeme zjistit.

Vzory a formuláře

Na našich stránkách jsou vám k dispozici vzory vyplněných formulářů.

Na našich stránkách naleznete formuláře včetně vyplněných vzorů. Současně jsou vám k dispozici také interaktivní formuláře v elektronické podobě, které můžete vyplnit přímo na vašem počítači. Pokud byste si s jejich vyplněním nebyli jistí, zavolejte nám prostřednictvím Zákaznické linky a my vám rádi poradíme.

Postupy

K řešení vašich běžných požadavků jsme pro vás připravili srozumitelné návody,
jak postupovat.

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy a jednoduchý popis, jak postupovat při řešení nejběžnějších požadavků spolu s veškerými důležitými informacemi distribučního charakteru najdete přehledně uspořádané a srozumitelně popsané na našich internetových stránkách.

Existence sítí

Sdělení o existenci sítí na vašem pozemku z pohodlí vašeho obývacího pokoje.

V pohodlí svého domova si můžete podat žádost o sdělení o existenci zařízení distribuční soustavy na vašem pozemku a my vám zašleme vyjádření zdarma e-mailem.

< 5 dní

Tak dlouho zpravidla trvá našim
technikům vyřídit vaše dotazy
ohledně připojení.

U technických dotazů ke způsobu připojení nebo jiných požadavků souvisejících s již podanou žádostí o připojení je lhůta na vyřízení 30 dní. Většinu požadavků však naši technici vyřeší rychleji – obvykle do 5 pracovních dní.

Servis elektroměrů

Nechceme vás zbytečně připravovat o čas.

Servis volně přístupných elektroměrů provádíme bez vaší přítomnosti. O naší návštěvě se dozvíte prostřednictvím zprávy, kterou necháme ve vaší poštovní schránce. Když je elektroměr nepřístupný, zavoláme vám a domluvíme se s vámi na zpřístupnění i v prodloužené pracovní době - vždy se snažíme co nejvíce přizpůsobit vašim časovým možnostem.

15 dní

S takovým předstihem budete vždy
informováni o plánované odstávce.

O plánovaném přerušení distribuce elektřiny delším než 20 minut vás informujeme nejméně 15 dní předem. Dozvíte se o něm z informačních plakátů v blízkosti vašeho odběrného místa. Plánovaná přerušení distribuce elektřiny zveřejňujeme také na našich internetových stránkách.

Přepínání tarifů

Poradíme vám, kdy dochází ke střídání
vysokého a nízkého tarifu.

Na našich stránkách můžete snadno zjistit časy spínání vysokého a nízkého tarifu.

Ptejte se nás

Kontaktujte nás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Když se s námi potřebujete spojit, můžete to udělat přesně tak, jak to vyhovuje vám. Základní kontakty najdete na našich stránkách.

Do 15 dní

Taková je lhůta, během které vám sdělíme výsledek nebo průběžnou informaci o řešení vaší reklamace.

I když se vždy snažíme pracovat co nejlépe, může nastat situace, kdy se rozhodnete podat stížnost nebo reklamaci. Můžete tak učinit osobně, telefonicky nebo písemně. Vaši reklamaci budeme řešit bez zbytečného odkladu v zákonných lhůtách.

Ptáme se vás

Zajímá nás, co si myslíte, proto od vás pravidelně získáváme zpětnou vazbu.

Každý rok provádíme výzkum zákaznické spokojenosti a průběžně během roku voláme některým z vás, abychom zjistili váš názor na poskytovanou kvalitu služeb.