Odplombování elektroměru | ČEZ Distribuce

Chci řešit rozplombování/zaplombování elektroměrového rozvaděče

Chcete nahlásit rozplombování/zaplombování z důvodu změny distribuční sazby, výměny hlavního jističe, výměny elektroměrového rozvaděče nebo jiné úpravy v odběrném místě? Zjistili jste, že je na vašem elektroměru/rozvaděči utržená či poškozená plomba? Vždy je nutné nejprve kontaktovat společnost ČEZ Distribuce, a. s.

Pro nahlášení využijte on-line žádost, stačí si jen opsat číslo Vašeho elektroměru nebo znát číslo EAN z Vašeho vyúčtování.

Do on-line žádosti dále uvedete:

  • Důvod rozplombování
  • Požadovaný datum zaplombování po dokončení prací
  • Název firmy nebo jméno a příjmení osoby provádějící rozplombování a kontaktní telefon
  • Informaci o přístupnosti Vašeho odběrného místa (v případě nepřístupnosti i telefon na osobu, která místo zpřístupní)

Dodržujte vždy bezpečnost práce a chraňte se před rizikem úrazu elektrickým proudem, práce vždy raději svěřte odborníkům.

Upozornění: U odběrných míst osazených průběhovým měřením typu A, B nebo M provádí rozplombování pouze pracovník společnosti ČEZ Distribuce, a. s. V takovém případě budete po odeslání on-line žádosti do 2 pracovních dnů kontaktováni pro dohodnutí termínu rozplombování.