Tiskové zprávy

20
Prosinec 2016

Energetici jsou na zimní období připraveni

Děčín, 20. 12. 2016 – Poruchové čety Skupiny ČEZ čekají v následujících dnech a měsících nástrahy zimního období, které sebou mnohdy nesou zvýšený počet poruch a následných výjezdů. Těch už letos jednotlivé čety v severočeském regionu absolvovaly přes dvanáct tisíc, tedy díky příznivým klimatickým podmínkám zhruba stejný počet jako za stejné období loni. Na první prověrku v podobě námrazové či sněhové kalamity se všichni pracovníci poruchové služby pečlivě připravují a dokončují preventivní údržbu zařízení.

16
Prosinec 2016

Energetici minimalizují vypínání distribuční soustavy přes vánoční a novoroční svátky

Jako každoročně, i letos stanovila ČEZ Distribuce zásady pro vypínání zařízení distribuční soustavy v předvánoční a novoroční době, což jistě uvítají všichni její klienti. Minimalizace odstávek začíná již v předvánočním období a pokračovat bude dále ke konci roku. Během vánočních svátků nebude probíhat žádné plánované vypínání. Nic by tak nemělo ohrozit rozsvícení vánočních stromečků ve všech domácnostech na zásobovacím území ČEZ Distribuce. Její klienti by svátky měli prožít v příjemné vánoční atmosféře v poklidu svých domovů, bez omezení dodávek elektrické energie.

15
Prosinec 2016

ČEZ Distribuce otevřela první technické konzultační místo v Děčíně

Jako další krok ke zlepšování obsluhy svých klientů otevřela ČEZ Distribuce 15. prosince své první technické konzultační místo (TKM) v sídle společnosti v Děčíně na Teplické ulici. To bude otevřené od pondělí do pátku a všichni klienti zde mohou řešit distribuční požadavky, jako například žádost o připojení, změna příkonu, informace o odstávkách elektřiny, zaizolování vedení, žádosti o přeložku a další.

2
Listopad 2016

ČEZ Distribuce má vlastní call centrum v Zábřehu na Moravě

Do Zábřehu mohou volat všichni klienti ČEZ Distribuce na bezplatnou linku 800 850 860 pro hlášení poruch i vyřízení dalších distribučních požadavků. Call centrum funguje nepřetržitě 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

27
Říjen 2016

Přidej se k nám! ČEZ Distribuce má nové náborové video

Doslova očima energetiků se můžete podívat na nový film z prostředí distribuce elektrické energie. Má minutu a kousek a na natáčení se podíleli sami zaměstnanci za pomoci kamer GoPro.

25
Říjen 2016

ČEZ Distribuce láká klienty: ochutnejte nový DIP! Jako první v ČR zprovozňuje systémové rozhraní ESB pro obchodníky

Po spuštění bezplatné kontaktní linky 800 850 860 pro hlášení poruchu a řešení distribučních požadavků láká společnost ČEZ Distribuce na další novinky. Pro všechny klienty z řad domácností a podnikatelů spustila nový on-line portál pro komunikaci s distributorem - distribuční portál zvaný DIP. Ten nabízí řadu užitečných informací o odběrném místě. Nově také zprovoznila jako první provozovatel distribuční soustavy v České republice systémové rozhraní ESB (Enterprise Service Bus), které umožňuje přímou komunikaci mezi systémy distributora a obchodníka.

14
Říjen 2016

Letošní král distribuční maturity je z Frýdku Místku

Ve středu 12. října se opět sešli studenti z partnerských středních škol Skupiny ČEZ na třídenním poznávání všeho, co nějak souvisí s distribucí vyrobené energie. Jejich distribuční maturita tentokráte probíhala v Hradci Králové, přičemž teoretické výklady absolvovali například na Dispečinku, v Informačním centru a malé vodní elektrárně Hučák v Hradci Králové či na Rozvodně Neznášov. Sedmatřicet středoškoláků tak získalo znalosti, které se jim budou hodit nejen u maturity, ale případně i na začátku vysokoškolského studia.

12
Říjen 2016

Skupina ČEZ prohlubuje oddělení obsluhy klientů ČEZ Distribuce a zákazníků ČEZ Prodej

Společnosti ČEZ Prodej a ČEZ Distribuce nyní mají zcela samostatné IT systémy pro obsluhu zákazníků a klientů a v listopadu začnou odděleně fungovat i call centra. Skupina ČEZ tím jako první v České republice naplňuje nařízení evropské legislativy směřující ke kompletní liberalizaci trhu s elektřinou. Tyto změny se nijak nedotknou fungování distribuční sítě ani samotných dodávek elektřiny, plynu a dalších služeb

4
Říjen 2016

Ocenění technického know how ČEZ Distribuce na evropské úrovni

ČEZ Distribuce byla oceněna za předchozí spolupráci a realizaci projektu Smart Region Vrchlabí. V rámci nově připravovaného evropského projektu INTERFLEX zaměřeného na zvyšování flexibility evropských distribučních sítí se ČEZ Distribuce stala technickým ředitelem a partnerem tohoto projektu. ČEZ Distribuce se zaměří na testování integrace obnovitelných a decentrálních zdrojů, dobíjecích stanic pro elektromobily do distribuční soustavy a akumulaci elektrické energie na celoevropské úrovni.

23
Září 2016

ČEZ Distribuce spouští novou bezplatnou kontaktní linku 800 850 860

ČEZ Distribuce spouští pro všechny odběratele elektřiny na svém distribučním území novou bezplatnou kontaktní linku 800 850 860. Ta slouží k hlášení poruch i vyřízení všech distribučních požadavků, jako je například vyjádření ke stavbě, ořez stromoví v blízkosti vedení, žádost o přeložku či dotazy na odstávky. Na novou linku se všichni dovolají zcela zdarma nepřetržitě 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.