Den zdraví pro zaměstnance call centra ČEZ Distribuce

Navštívit psychologa nebo maséra přímo v pracovní době včera mohli zaměstnanci call centra ČEZ Distribuce v Zábřehu na Moravě.

Skupina ČEZ ve spolupráci s Oborovou zdravotní pojišťovnou zde už čtvrtým rokem uspořádala Den zdraví, během kterého si zájemci mohli ověřit svůj zdravotní stav a pečovat o své zdraví  přímo na pracovišti.

 Největší zájem byl o vyšetření pigmentových skvrn u dermatologa a rozbor kapky krve. Kromě zdravotních prohlídek a výživového poradenství byl letošní ročník zaměřen také na techniky, které pomáhají lidem lépe zvládat stres.

Zaměstnanci mohli navštívit psychologa nebo si užít masáž zad a šíje. Celá akce měla u zaměstnanců pozitivní ohlas.

Marie Pásková,mluvčí Skupiny ČEZ

Marie Pásková,mluvčí Skupiny ČEZ