ČEZ Distribuce otevřela první technické konzultační místo v Děčíně

Jako další krok ke zlepšování obsluhy svých klientů otevřela ČEZ Distribuce 15. prosince své první technické konzultační místo (TKM) v sídle společnosti v Děčíně na Teplické ulici. To bude otevřené od pondělí do pátku a všichni klienti zde mohou řešit distribuční požadavky, jako například žádost o připojení, změna příkonu, informace o odstávkách elektřiny, zaizolování vedení, žádosti o přeložku a další.

„Mnoho klientů stále preferuje osobní kontakt, nebo jejich požadavek je natolik specifický, že je nutno tuto záležitost vyřešit osobně popřípadě ve spolupráci s ostatními techniky. Chceme trvale zlepšovat dostupnost a kvalitu služeb, které našim klientům poskytujeme,“ vysvětluje důvod otevření TKM Vladimír Budinský, místopředseda představenstva ČEZ Distribuce. „V dlouhodobém plánu máme zřídit i další technická konzultační místa v ostatních regionech,“ dodává Budinský.

TKM bude otevřeno pět dní v týdnu, v pondělí a středu bude otevírací doba od 8-17. V úterý, čtvrtek a pátek 8-14. Obsluha TKM všem klientům nabízí profesionálně vyškolené zaměstnance, kteří pomohou s požadavky týkající se distribuční problematiky. TKM nebude řešit obchodní záležitosti. Tyto záležitosti musí klienti řešit se svým obchodníkem.

Jaké požadavky se na TKM budou řešit?

  • žádosti o připojení, změnu příkonu
  • přeložky distribučního zařízení
  • nahlášení poruchy
  • informace o odstávkách elektřiny
  • vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci
  • zaizolování či odizolování vedení
  • ořezy stromoví v blízkosti vodičů
  • požadavek na vytyčení kabelového vedení v terénu
  • dotazy na spínání HDO
  • požadavky na odplombování či zaplombování odběrného místa a další
  • dotazy technického charakteru a další

Otevření TKM je další krok ČEZ Distribuce ve zlepšování obsluhy svých klientů. Spustila bezplatnou kontaktní linku 800 850 860 pro hlášení poruch a řešení distribučních požadavků. Pro všechny klienty z řad domácností a podnikatelů spustila nový on-line portál pro komunikaci s distributorem - distribuční portál zvaný DIP. Ten nabízí řadu užitečných informací o odběrném místě.  Nově také zprovoznila jako první provozovatel distribuční soustavy v České republice systémové rozhraní ESB (Enterprise Service Bus), které umožňuje přímou komunikaci mezi systémy distributora a obchodníka.

ČEZ Distribuce, a. s. ze Skupiny ČEZ provozuje na území České republiky vedení v délce 163 211 km s 3,6 mil. odběrných míst. Postupnou modernizací, plánovanou rekonstrukcí zařízení distribuční soustavy a proaktivním přístupem stabilně zvyšuje a zajišťuje kvalitní a spolehlivé dodávky elektřiny a plní rostoucí požadavky klientů. Cílenými investicemi do distribučního zařízení je umožňován další rozvoj české ekonomiky a vytvářen prostor investorům a tím i novým pracovním místům v regionech.

Soňa Holingerová, mluvčí Skupiny ČEZ